شناسهٔ خبر: 52202768 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خروجی های منچستریونایتد در نقل و انتقالات؛ مارسیال به صورت قرضی به سویا پیوست/ فن ده بیک و لینگارد در انتظار تیم جدید

صاحب‌خبر -
خروجی های منچستریونایتد در نقل و انتقالات؛ مارسیال به صورت قرضی به سویا پیوست/ فن ده بیک و لینگارد در انتظار تیم جدید
خبرگزاری آریا- دونی فن ده بیک باید هر چه زودتر مقصد انتقال قرضی اش را مشخص کند.
به گزارش آریا، هافبک هلندی بالاخره می تواند به کسب دقایق بازی بیشتر در ادامه فصل امیدوار باشد. به نقل از فابریتزیو رومانو، دونی فن ده بیک از طرف باشگاه منچستریونایتد مجوز خروج قرضی را دریافت کرده است. همانطور که پیش از این اشاره شده بود، مدیران منچستریونایتد تمایلی به فروش دائمی فن ده بیک ندارند و فقط اجازه خروج قرضی او را صادر کرده اند. حالا بازیکن باید تصمیم بگیرد که تا پایان فصل جاری برای کدام تیم بازی کند. کریستال پالاس جدی ترین مشتری فن ده بیک است و برای جلب رضایت او تلاش می کند. والنسیا هم یکی دیگر از باشگاه های علاقه مند به جذب هافبک هلندی است.
دونی فن ده بیک، هافبک هلندی منچستریونایتد ممکن است به صورت قرضی از این تیم جدا شود. دو باشگاه کریستال پالاس و والنسیا درخواست جذب دونی فن ده بیک را داده اند. هافبک هلندی می خواهد بیشتر بازی کند اما رالف رانگنیک مخالف صادر شدن مجوز جدایی او است. اگر شیاطین سرخ در نهایت تصمیم به نشان دادن چراغ سبز به فن ده بیک برای جدایی بگیرند، او به صورت قرضی و بدون بند خرید جدا می شود. یونایتد حاضر به پذیرش بند خرید نیست زیرا می خواهد برای فصل 2022/23 روی هافبک سابق آژاکس حساب باز کند. 
مهاجم فرانسوی منچستریونایتد به صورت قرضی به سویا پیوست. آنتونی مارسیال به سویا ملحق شد. همانطور که انتظار می رفت، سایت باشگاه سویا خبر رسمی جذب قرضی آنتونی مارسیال را تایید کرد. مهاجم 26 ساله فرانسوی با امضای قراردادی قرضی تا پایان فصل 22-2021 پیراهن شماره 22 سویا را بر تن خواهد کرد. در این قرارداد هیچ بند خریدی وجود ندارد و منچستریونایتد مبلغی بین 6 الی 7 میلیون یورو دریافت می کند. مراسم معارفه مارسیال که هم اکنون در سویل حضور دارد، فردا در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان برگزار خواهد شد. 
از طرفی جسی لینگارد از سنگ اندازی منچستریونایتد در راه انتقالش به نیوکاسل خشمگین و عصبانی شده و خواستار این است تا هر چه زودتر مجوز انتقالش به آن تیم صادر شود. یکی از دلایل لینگارد برای ترک اولدترافورد، فرصت کافی برای نشان دادن توانایی‌هایش در سال منتهی به جام جهانی است. به نقل از تلگراف، لینگارد احساس می‌کند مدیران منچستریونایتد، باشگاهی که او طی دو دهه اخیر در آن حضور داشته‌ است، با نادیده گرفتنش میل او برای انتقال قرضی به تیمی دیگر بی احترامی کرده‌اند. 
مخالفت یونایتد با انتقال قرضی لینگارد به وست هم و تاتنهام که رقبای منچستریونایتد در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند، لینگارد را به شدت ناامید کرده است. حالا که این سختگیری‌ها در خصوص انتقال به نیوکاسل هم وجود دارد، نزدیکان لینگارد می‌ترسند که این بازیکن مجبور شود باقی فصل را روی نیمکت شیاطین سرخ سپری کند. قرارداد لینگارد 29 ساله در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد. لینگارد و نزدیکانش تصور می‌کنند او در حال پرداختن بهای دست رد زدن به پیشنهاد تمدید قرارداد منچستریونایتد است. با این حال منچستریونایتد نمی‌خواهد با توجه به تهدیدات مصدومیت‌ها و کووید-19، ترکیب خود را بیش از حد کوچک کند. 
منچستریونایتد حاضر نشد لینگارد را به نیوکاسل قرض بدهد. مشخص نیست که نیوکاسل برای جذب جسی لینگارد، بازیکن انگلیسی منچستریونایتد تلاشی دوباره خواهد کرد یا خیر. به نقل از گاردین و تلگراف، نیوکاسل برای جذب جسی لینگارد به صورت قرضی اقدام کرد اما با پاسخ منفی منچستریونایتد مواجه شد. لینگارد شش ماه از قراردادش با شیاطین سرخ باقی مانده است و ادی هاو، سرمربی نیوکاسل مشتاق است تا این بازیکن 29 ساله سومین ورودی تیمش در ژانویه باشد. هنوز مشخص نیست که آیا این باشگاه اقدام جدیدی انجام می دهد یا نه. لینگارد در این فصل 14 بازی برای یونایتد انجام داده که تنها در یک مورد از آنها از ابتدا در ترکیب قرار گرفته است. 

نظر شما