شناسهٔ خبر: 52196004 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ورود تماشاگران به سالن‌های ورزشی ممنوع شد

اقتصاد ایران: فدراسیون پزشکی ورزشی کشور حضور تماشاگران در تمامی مسابقات ورزشی را به دلیل شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا تا پایان سال 1400 ممنوع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در نامه‌ای به فدراسیون والیبال حضور تماشاگران در تمامی مسابقات را تا پایان سال جاری به دلیل شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا و نگرانی‌های جامعه درباره آن، ممنوع اعلام کرد و این موضوع از سوی فدراسیون نیز در نامه‌ای به باشگاه‌های فعال والیبال اعلام شد.

به این ترتیب دیدارهای باقی مانده از لیگ‌های برتر والیبال و دسته‌یک سال ۱۴۰۰ مردان و زنان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پیش از این و پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم‌گیری درباره حضور تماشاگران در سالن‌های والیبال به ستادهای استانی مقابله با کرونا محول شده بود.

پیشتر و از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بر اساس جلسه‌ای که با حضور نمایندگان باشگاه‌های شهرداری و آذرباتری ارومیه، هیات والیبال، نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان و ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا به انجام رسید مجوز حضور ۳۰ درصد از ظرفیت سالن برای تماشاگران صادر شده بود که بر اساس آن دیدارهای خانگی هفته‌های هفدهم، نوزدهم و بیستم آذرباتری و شهرداری ارومیه با حضور هواداران برگزار شد.

از اسفندماه سال ۹۸ و بعد از شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ برتر والیبال بدون حضور تماشاگران برگزار شد و شهرداری و آذرباتری ارومیه، ۲ نماینده آذربایجان‌غربی در طی این ۲ سال بدون حضور هواداران خود به رقابت با حریفان پرداختند.

انتهای پیام 

برچسب‌ها:

نظر شما