شناسهٔ خبر: 52133013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

برپایی هشتمین مرحله نذر قربانی ویژه مادران سرپرست خانوار در ...

اقتصاد ایران: مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی هشتمین مرحله نذر قربانی ویژه مادران سرپرست خانوار در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج علیرضا دولت آبادی در خصوص هشتمین مرحله از توزیع نذر قربانی ماه جمادی الثانی ویژه مادران سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت‌های مؤسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، هشتمین مرحله از طرح نذر قربانی در استان برگزار شد.

مدیرکل ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این طرح که با عنوان مهمانی مادران به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) برگزار گردید، ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در سطح استان توزیع می شود.

دولت‌آبادی عنوان کرد: این طرح با اولویت مادران سرپرست‌خانوار در میان شهرستان‌های منتخب لنده، گچساران، دنا و مارگون اجرا خواهد شد که کانون معین مقداد استان مسئولیت اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری جشن‌های مختلف در سطح معابر و مساجد، برگزاری سرودهای خیابانی، تجلیل از مادران شهدا و تجلیل از مادران دارای فرزند معلول از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما