شناسهٔ خبر: 52130414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل جدید بنیاد شهید مازندران:

تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگر را به بهترین نحو انجام دهیم

کهنسال گفت: باید اصل عزت مندی و تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگر را به بهترین نحو انجام دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «سعید کهنسال» امروز(دوم بهمن) در آیین تکریم و معارفه مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار کرد: زبان ما در وصف مقام و منزلت شهید و شهادت قاصر است و یک معرفت عمیق را می‌طلبد و آنچه انسان را در این راه کمک خواهد کرد درستکاری و رستگاری است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیان کرد: اگر امروز عزت و سربلندی تحت رهبری مقام معظم رهبری داریم حاصل رشادت و جانفشانی شهدا و ایثارگران است و آنچه ما را در این مسیر یاری می‌دهد دعای خیر مادران، پدران، همسران و فرزندان عزیز شهدا و جانبازان سرافراز و آزادگان است.


 

کهنسال تصریح کرد: زمانی که در مسیر عملی سیره شهدا حرکت کنیم عزتمند خواهیم شد. لذا برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های بنیاد از همه استعدادها و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده خواهیم کرد و در این راستا نیاز به یک تحول است که منفعت آن به جامعه معزز ایثارگری برگردد. فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران متفاوت از سایر دستگاه‌ها است بنابراین با یک نگاه دلسوزانه به ایثارگران خدمت کنیم.

 

حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز گفت: مهم این است که کار برای رضای خدا باشد و قدمی که برداشته می‌شود برای رضای خدا باشد و این افتخار است که انسان به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران خدمت کند تا سعادتمند شود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید قدر و منزلت ایثارگران را ارج نهاد، اظهار کرد: مسئولیت و پست‌هایی که هر فرد داده می‌شود فرصتی برای خدمت به مردم است.
 

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: هر فرد در رابطه با مسؤولیتی که عهده دار می‌شود باید به حق آن را ادا کند و فرق نمی‌کند که در چه جایگاه و مسئولیتی باشد.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید کشور در پایان از زحمات و خدمات حجت الاسلام یوسف‌پور، مدیرکل سابق بنیاد استان تجلیل و سعید کهنسال را به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران معرفی کرد.


 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان مازندران با حضور در گلزار مطهر شهدا به مقام والای شهدای استان مازندران ادای احترام کرد.

 

دیدار و گفت‌وگو با جانباز سرافراز «مرتضی قنبری وفا»، جانباز قطع نخاعی «احمد ذوالفقاری خمیران» و مادر صبور شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» از برنامه‌های دیگر پاکدل در سفر به استان مازندران بود.

 

پایان پیام/708

نظر شما