شناسهٔ خبر: 52115374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امیکرون ویروس غالب در استان هرمزگان است

گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در هفته گذشته اعلام کردیم که ۸۰ درصد موارد کرونایی استان امیکرون هستند اما الان می‌گوییم تمام موارد امیکرون هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فاطمه نوروزیان در مورد آخرین اطلاعات ویروس امیکرون در استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته تست‌های زیادی برای امیکرون انجام شد و 80 درصد موارد ابتلا به این بیماری بود.

وی افزود: از این هفته ما دیگر ویژه امیکرون نخواهیم داشت و رسما اعلام می‌کنیم ویروس امیکرون ویروس غالب در استان هرمزگان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: مردم باید بسیار مراقب باشند چرا که سرعت انتشار این بیماری بسیار بالا است و اگر علائمی وجود داشت به پزشک مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: هر فردی که علائم سرماخوردگی داشت حتما ضمن قرنطینه، در صورت بدتر شدن شرایط به پزشک مراجعه کرده و تست بدهد تا اگر تست مثبت شد تا 14 روز در قرنطینه بماند.

نوروزیان گفت: این تصور که من آبریزش بینی فصلی و الرژی و سرماخوردگی عادی دارم را مردم کنار بگذارند و با نگاه امیکرون به بیماری نگاه کنند تا بتوان مانع از شیوع این ویروس در استان شد.

انتهای پیام/864/ح

نظر شما