شناسهٔ خبر: 52114979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ورزش استان‌ها در آستانه تغییرات؛ ۲۱ مدیرکل رفتنی شدند

قرار است به زودی مدیریت ورزش ۲۱ استان دچار تغییر شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - با مشخص شدن معاونان حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان، نوبت به مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها رسید تا جای خود را به نفرات جدید دهند و بر همین اساس قرار است به زودی ۲۱ نفر از این مدیران تغییر کنند. هر چند تا به امروز مدیران کل ورزش و جوانان چندین استان همچون استان فارس و خوزستان تغییر کرده‌اند؛ اما این تغییرات ادامه‌دار خواهد بود.

یکی از معضلاتی که می‌تواند به خاطر این تغییرات، دامنگیر وزارت ورزش و جوانان شود این است که باید سمت‌های جدیدی برای افرادی که از مدیرت ورزش و جوانان استان‌ها کنار گذاشته می‌شوند ایجاد کند. به همین خاطر شنیده می‌شود وزارت ورزش قصد دارد از این افراد در بدنه فدراسیون‌ها به عنوان نایب رئیس استفاده کند.

ضمن اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه مدیران جدیدی که برای ورزش و جوانان استان‌ها منصوب می‌شوند عمدتا کم‌تجربه هستند شنیده می‌شود. در صورتی که این مسئله واقعیت داشته باشد می‌تواند باعث ایجاد چالش‌های جدید برای ورزش کشور شود.

ورزش استان‌ها می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت در ورزش قهرمانی کشور شود و این موضوع در گرو استفاده از افراد متخصص و باتجربه در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها است.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما