شناسهٔ خبر: 52110906 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های دریافتی ۱ بهمن ماه؛

کاهش سهمیه سوخت وانت بار‌ها و نداشتن روکش آسفالت در جاده روستایی در منطقه برزاوند

پیام‌های رسیده در تاریخ ۱بهمن ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است. برای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنید انتهای پیام/

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان -  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 


کاهش سهمیه سوخت وانت بار‌ها
سلام سهمیه سوخت وانت بار‌ها از ۲۰۰ لیتر به ۱۷۰ لیتر کاهش یافته است. پیگیری کنید.

صادرات بی رویه شیشه
سلام وقت بخیر راجع به صادرات بی رویه شیشه گزارشی تهیه کنید. یک متر شیشه به زور پیدا می‌شود. بررسی کنید.

نداشتن  روکش آسفالت در جاده روستایی در منطقه برزاوند
با سلام وخسته نباشید، بعضی از قسمت‌های جاده روستایی بعد از روستایی زفره شهرستان کوهپایه به منطقه برزاوند خراب است ونیاز به آسفالت دارد. همچنین ورودی به جاده روستایی نیسیان شهرستان اردستان نیز به تعمیر آسفالت دارد، لطفا دراین زمینه رسیدگی و پیگیری شود.

نصب دکل مخابرات و عدم مجوز‌ها
بسمه تعالی احتراما به استحضار می‌رسانیم ما اهالی ارومیه بلوار استاد شهریار خیابان آژیده ۱۲متری بوستان جنب دبیرستان متانت رسیدگی اطلاع رسانی و رسیدگی به نصب دکل مخابرات شرکت همراه اول در مجاورت دبیرستان دخترانه با ۱۶متر فاصله از درب ورودی دبیرستان و فاصله ۱۲متری از منازل مسکونی جانبازان که دکل مربوطه فاقد هرگونه مجوزی است را پیگیری کنید. باتشکر

رمز پویا (یک بار مصرف)
درباره اخطار پیاپی منقضی بودن رمز دوم گزارشی تهیه کنید.

مسدود بودن جاده روستای برف انبار
با عرض سلام بعد از پایان بارش‌ها در جاده روستای برف انبار و سرمشک در بخش هنزا شهرستان رابر استان کرمان متاسفانه اقدامی در خصوص رفع مسدودی جاده نشده است ساکنین این روستا‌ها همه افراد مسن می‌باشند و خدایی ناکرده اگر بیمار شوند امکان اعزام به مراکز درمانی وجود ندارد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نظر شما