شناسهٔ خبر: 52098544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت‌های رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد

تهران _ ایرنا -اتحادیه جهانی کشتی با اعلام به تعویق افتادن رقابت‌های بین‌المللی متئو پیلکونه ایتالیا میزبانان سایر مسابقات رنکینگ‌دار در سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی، علی‌رغم تلاش‌های فدراسیون کشتی ایتالیا برای میزبانی از تورنمنت متئو پیلکونه در شهر رم در تاریخ‌های قبلی برنامه‌ریزی شده از ۴ تا ۷ فوریه (۱۵ تا ۱۹ بهمن ۱۴۰۰) اما به دلیل آخرین محدودیت‌ها به دلیل شیوع سویه جدید کرونا از نوع اومیکرون این پیکارها لغو شد.

این مسابقات قرار است  در روزهای ۲۲ تا ۲۵ ژوئن (اول تا ۵ تیر ۱۴۰۱) در شهر رم و پیش از مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال اروپا برگزار شود.

همچنین در جلسه هیات اجرایی اتحادیه جهانی کشتی سایر مسابقات رنکینگ دار تعیین تکلیف شد.

اتحادیه جهانی در تلاش‌ مستمر خود برای گسترش مسابقات سری رنکینگ در سرتاسر جهان، آفریقا و آسیا را به عنوان قاره‌های میزبان برای دو مسابقه باقی‌مانده در سال ۲۰۲۲ انتخاب کرد.

براین اساس نخستین مسابقه دارای سیستم رنکینگ تورنمنت بین‌المللی جام یاشار دوغو است که روزهای ۵ تا ۸ اسفند ۱۴۰۰  (۲۴ تا ۲۷ فوریه) در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

دومین رویداد دارای رنکینگ در آلماتی قزاقستان روزهای ۱۲ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ (۲ تا ۵ ژوئن) برگزار خواهد شد.

متئو پیلکونه سومین تورنمنت دارای رنکینگ نیز یکم تا پنجم تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

آخرین سری از این نوع مسابقات نیز قرار است در قاره آفریقا و به میزبانی تونس برگزار شود. زمان برگزاری این پیکارها روزهای ۲۳ تا ۲۶ تیر (۱۴ تا ۱۷ ژوئیه) است.

نظر شما