شناسهٔ خبر: 52097315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار کردستان:

خدمت به مردم و همنوعان بزرگترین افتخار است

استاندار کردستان گفت: بزرگترین افتخار خدمت به همنوعان است که خداوند آن را نصیب امدادگران هلال احمر کرده است.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - اسماعیل زارعی کوشا امروز در بازدید از پایگاه جاده‌ای گردنه صلوات آباد سنندج و نحوه خدمات رسانی جمعیت هلال احمر به مردم گفت: با زحمات امدادگران هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادرسان، طی روز‌های اخیر و علیرغم بارش شدید برف و کولاک حوادث جاده‌ای استان به حداقل رسیده است.

او می گوید: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست که توفیق این خدمت ارزشمند نصیب عزیزان ما در جمعیت هلال احمر شده است.

استاندار کردستان خطاب به امدادگران و نجاتگران هلال احمر گفت: من به عنوان یک خدمتگزارِ مردم به شما خداقوت می‌گویم و توفیقی که برای خدمت به مردم شامل حال شما شده است واقعا غبطه برانگیز است.

امدادرسانی به بیش از سه هزار نفر گرفتار در برف و کولاک در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان طی چند روز گذشته پرداخت و گفت: از روز ۲۶ دی ماه توسط جمعیت هلال احمر استان به بیش از سه هزار نفر امدادرسانی شده و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از در راه ماندگان نیز اسکان داده شده‌اند.

پیام جلالی می گوید: طی این مدت ۵۵ تیم عملیاتی با بیش از ۲۵۰ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم بوده اند.

او گفت: همه افتخار ما در جمعیت هلال احمر خدمت رسانی به همنوعان عزیزمان است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان می گوید: این اطمینان خاطر را به مردم می‌دهیم که با تمام توان و امکانات موجود و به صورت شبانه روزی خدمات امدادی را ارائه خواهیم داد.

۲ موج بارشی در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه هفته جاری کردستان را در بر گرفت که باعث بارش برف و کولاک سنگین و مشکلاتی برای تردد مردم در این استان شد.

انتهای پیام/م

نظر شما