شناسهٔ خبر: 52089632 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

خرید تتر، فروش تتر و نگهداری آن در کیف پول من

موج نیوز

تتر به گونه ای طراحی شده است که مستقیما به دلار وصل می شود و تبدیل آن به ارزهای فیزیکی بین المللی کار ساده ای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، تتر سومین ارز دیجیتالی جهان است که جایگاه خاصی در بین این ارزش های الکترونیکی دارد. بین انواع ارزهای بیت کویت و اتر و...، تتر استفاده بیشتری دارد. در سال های اخیر چند بار در رابطه با این ارز دیجیتالی از سوی مقامات رسمی اعلام خطر شده است ! در صورتی که اعتماد مردم نسبت به این ارز از بین برود، بازارهای ارز دیجیتال سرنوشتی جز فروپاشی نخواهند داشت. تتر با بیت کویت تفاوت های اساسی دارد. از این ارز به نام استیل کوین نیز یاد می شود. این ارز دیجیتال می تواند، به دارایی های مادی تبدیل شود. به طور مثال می توان میزان مشخصی تتر را به دلار تبدیل کرد. این مسئله نقطه مقابل ارزهای پر نوسان دیگر است که ارزش آن ها دائما تغییر می کند.

تتر به گونه ای طراحی شده است که مستقیما به دلار وصل می شود و تبدیل آن به ارزهای فیزیکی بین المللی کار ساده ای است. برای ورود به بازارهای سرمایه گذاری، باید نقدینگی به همراه داشته باشید. این نقدینگی ها از سرمایه های شما در بخش های مختلف به دست می آیند. در این خصوص اگر نقد کردن سرمایه ها برای شما کار دشواری باشد، ممکن است بازارهای سرمایه گذاری را از دست بدهید. تتر در این زمینه برای شما کارایی دارد! همچنین بسیاری از ارزهای دیجیتالی کنونی، هنوز به عنوان یک ارزش و داده قانونی شناخته نشده اند. اما تتر یک دارای قانونی پذیرفته شده از سوی ارگان ها و بخش های دولتی در کشورهای مختلف است. افزایش تقاضا برای این ارز، برخی از اقتصاد دانان را نگران تامین میزان مناسب آن در آینده کرده است.

مزیت ها و معایب تتر

تتر یک ارز پر گردش است! سرمایه ای که در این ارز دیجیتالی و توکن های آن صرف شده است، حتی از سرمایه برخی از بانک های آمریکایی بیشتر محاسبه می شود. یکی از مزایای مهم تتر در اوضاع کنونی شرایط اقتصادی کشور ما، حفظ سرمایه و ارزش پول است. این ارز کمک می کند که ارزش و بهای سرمایه ما در نوسانات اقتصادی کشور ما حفظ شود. همچنین معاملات تتر، کارمز بسیار کمی دارد و این مسئله از نظر اقتصادی بسیار به نفع سرمایه گذاران است. این ارز دیجیتالی به تک تک ارزهای رایج در عرصه الکترونیک نیز تبدیل می شود. امکان تبدیل ساده آن، تتر را به یک عنصر مهم در عرصه تجارت تبدیل کرده است. همچنین تتر قابل تبدیل به ارزهای فیات است.

این روزها از تتر در بسیاری از مبادلات بین المللی و عمده استفاده می شود. سیستم پشتیبانی این ارز نیز یکی از مهمترین مزایای آن به شمار می رود. شایعاتی مبنی بر پشتوانه 1:1 تتر همیشه در معرض توجه بوده اند. البته نمی توان در این رابطه مطمئن بود. اما ارزش هر یک واحد از این ارز تقریبا اندازه یک دلار است. در نظر داشته باشید که در فضای ارز دیجیتال بسیاری افراد تمایل دارند برای کسب سود بیشتر، مدام دلهره و نگرانی را بین سرمایه گذاران گسترش دهند. در این زمینه به اخبار کذب و واهی پیرامون این ارز و ارزش آن توجه نکنید. در رابطه با این ارز دیجیتال توجه داشته باشید که اعتماد به این جامعه رمز نگاری شده، بر پایه اعتماد به دلار آمریکا است. خرید این ارز دیجیتال، یکی از بهترین تصمیمات، برای نگهداری از سرمایه در یک دوره کوتاه مدت می باشد.

ویژگی های مثبت ارز تتر

خرید تتر ویژگی ها و پیامدهای مثبتی به همراه می آورد. از آن جا که در بازارهای خرید و فروش ارز، همیشه نوسانات گسترده ای وجود دارد، بسیاری از مردم در پی خرید ارزی هستند که قیمت آن در همه دوره ها یکسان باشد. تتر در واقع سود دهی ندارد و نگهداری از آن، مانند نگهداری از یک سپرده بانکی با سود صفر درصد است. اما مزایای قابل توجه آن افراد را برای استفاده از این ارز ترغیب می کند. یکی از مهمترین ویژگی های خرید تتر زمان کوتاه انجام تراکنش آن می باشد. برای خرید این ارز دیجیتالی نیاز به زمان طولانی ای ندارید!

کل فرایند واریز و برداشت ارز در یک تا چهار روز کاری انجام می شود. در صورتی که تراکنش شما مصادف با ایام تعطیلی شود، زمان خرید تتر بیشتر خواهد شد. به این ترتیب معامله گران می توانند، ارز و سرمایه خود را سریع تر جا به جا کنند. این مسئله امنیت بیشتری برای سرمایه و ارزش های شما به همراه می آورد. در بین ارزهای دیجیتالی، برخی موارد مورد تایید صرافی ها نیستند، در صورتی که از این ارزها استفاده کنید، هزینه های سنگین بانکی شامل حال شما می شود! اما خرید این ارز چنین مخاطراتی را با خود به همراه ندارد. ثبات قیمتی تتر نیز یکی از مزایای آن به شمار می رود. همان طور که ارزش این ارز، یک شبه چندین برابر نمی شود، کاهش قیمت آن نیز پیشبینی نخواهد شد. ارزتتر یک ارز در حاشیه است و به همین خاطر خرید آن مزایای بسیاری برای شما به ارمغان می آورد.

معرفی بهرتین کیف پول های تتر

ارز دیجیتال تتر

فروش تتر و مبادلات ارزی با استفاده از آن، توسط یک کیف پول اتریوم الکترونیکی انجام می شود. برای استفاده از این لوازم، باید بهترین نوع آن را انتخاب کنید تا امنیت مورد نیاز برای داده های شما فراهم شود. کیف پول لجر یک انتخاب مناسب برای شما محسوب می شود. این کیف پول یک سخت افزار حرفه ای است که امن ترین شیوه تبادلات ارز را به همراه دارد. لجر یک کیف پول، آفلاین است و به همین خاطر در معرض هکرها قرار نمی گیرد. این کیف پول در دو مدل ارائه شده است. یکی از آن ها در سیستم تلفن همراه شما نیز قابل پشتیبانی است. فروش تتر در کیف پول ترزور نیز انجام می شود. این کیف پول هم یک سخت افزار محسوب می شود و فقط در سیستم کامپیوتر شما قابل پشتیبانی می باشد.

نسخه های جدیدتر کیف پول ترزور دارای صفحه نمایش لمسی و قابلیت های جدیدتری هستند. فروش ارز تتر با استفاده از کیف پول اگزدوس در امنیت کامل صورت می گیرد! این کیف پول دیجیتالی، طراحی و ساختار زیبایی دارد و تقریبا 100 ارز را پوشش می دهد. این کیف پول برای تازه واردها یک انتخاب مناسب است. جالب است بدانید که ارز دیجیتالی تتر، خود یک کیف پول مجزا برای نگهداری از داده های کاربران و سرمایه گذاران دارد. این کیف پول تحت وب است! با این که کیف پول تتر، مخصوص به این ارز طراحی شده است، اما استفاده از آن توصیه نمی شود. این کیف پول تنها از ارز خود پیشتیبانی می کند و با استفاده از آن فقط می توانید، به تتر دسترسی داشته باشید. این کیف پول در سال های اخیر مورد دستبرد قرار گرفته و یک هک 30 میلیون دلاری در آن انجام شده و استفاده از آن به هیچ وجه توصیه نمی شود!

نحوه و نکات خرید و فروش تتر

خرید و فروش تتر قوانین به خصوصی دارد. اگر اصول خرید این ارز را رعایت نکنید،  بی شک متضرر می شوید. ابتدا باید یک صرافی مورد اعتماد برای انجام این کار انتخاب کنید. انتخاب صرافی یکی از مهمترین اصول خرید ارز دیجیتال است. برای خرید این ارز، به مشتریان و فروشندگان آن توجه داشته باشید. ارزی برای خرید مناسب است که در بازارهای خرید و فروش ارز هم برای آن خریدار وجود داشته باشد و هم فروشنده! اگر ارزی که خریداری می کنید، خریداری نداشته باشد، در نقد کردن آن دچار مشکل می شوید. برای خرید و فروش ارز تتر  به فاصله قیمتی آن در صرافی آنلاین مورد نظر نیز توجه کنید. ارزی برای خرید مناسب است که فاصله قیمتی آن در بازارهای جهانی با صرافی مورد نظر شما کم باشد. به این ترتیب در حین خرید با بهای معقولانه ای ارز مورد نیاز را تهیه می کنید و در حین فروش نیز متضرر نمی شوید.

برای خرید و فروش تتر به کیف پول انتخابی خود نیز دقت کنید. می توانید از میان کیف پول هایی که در عنوان پیش معرفی کردیم، یک مورد را انتخاب کنید. اگر کیف پول انتنخابی شما آفلاین باشد، هک نمی شود و دارایی های شما در آن به بهترین شکل مراقبت می شوند. اگر صرافی مورد نظر این امکان را به شما بدهد که میزان کمتری تتر خریداری کنید، خرید از آن برای شما مناسب تر است. در این خصوص دقت داشته باشید که در صرافی مورد نظر، بتوانید در آن واحد ارز خود را بفروشید و در آن واحد هم حساب خود را شارژ کنید و ارز بخرید. برخی از صرافی ها کاربر را برای خرید محدود می کنند. یعنی کاربر مجبور است میزانی کمتر یا بیشتر از حد نیاز خود خریداری کنید. خرید از این صرافی ها نیز توصیه نمی شود.

امنیت تتر چگونه است؟

ارز دیجیتال تتر

این ارز را اصطلاحا دلار مجازی می نامند. امنیت این ارز احراز شده است و پشتوانه ثابتی برای آن وجود دارد. دلار مجازی به شما این امکان را می دهد که سرمایه خود را در راهی امن و مطمئن سپرده کنید. چرا که ریسک کاهش قیمت این ارز بین المللی بسیار پایین است. امنیت تتر از جانب صرافی بیت فینکس نیز بالا ارزیابی می شود. این صرافی هر از گاهی مقالاتی در رابطه با اعتبار این دلار مجازی ارائه می دهد.  خرید تتر از کیف پول من به شما این امکان را می دهد که سرمایه خود را در یک سیستم ذخیره سازی مانند بانک سپرده کنید. هر صرافی ارز دیجیتال این ارز را پوشش می دهد و می توانید آن را از هر صرافی ای خریداری کنید.  در خصوص امنیت تتر باید گفت که وسعت شبکه آن، امنیت آن را تضمین می کند.

وقتی سرمایه گذاری برای خرید یک ارز بالا برود، امنیت آن نیز بیشتر می شود. تفاوت سرمایه گذاری در سیستم ارز دیجیتال با سرمایه گذاری در بانک این است که شما به بانک به صورت فیزیکی دسترسی دارید، اما به ارزهای دیجیتال دسترسی فیزیکی نخواهید داشت. اما گردش سپرده این ارز دیجیتال، گاه از گردش حساب بسیاری از بانک های بین المللی بالاتر است و از این رو بیشتر می توان به امنیت آن اطمینان کرد. در بازارهای ارز دیجیتال به سختی می توان، ارزی پیدا کرد که از نظر ثبات و امنیت هم پای ارزتتر باشد. این مسئله به محبوبیت هر چه بیشتر این ارز انجامیده است.  برای خرید هر گونه ارز دیجیتال می توانید از کیف پول مخصوص به آن استفاده کنید. در این زمینه کیف پول نیز در اختیار شما است.

برچسب‌ها:

نظر شما