شناسهٔ خبر: 52086305 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس پلیس راه استان ایلام:

رانندگان زنجیرچرخ همراه داشته باشند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به بارش برف در محور‌های مواصلاتی استان رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -ابوالفضل کهزادی گفت: رعایت فاصله طولی، استفاده از زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی، اطمینان از سالم بودن برف پاک کن ها، سالم بودن سیستم روشنایی خودرو و همراه داشتن وسایل گرمایشی و سایر تجهیزات زمستانی و مقادیری مواد خوراکی از ملزومات سفر در هوای سرد زمستانی است که رانندگان باید همواره این نکات را رعایت کنند.

او گفت: از رانندگان انتظار می‌رود همواره با سرعت مطمئنه حرکت کرده و نهایت همکاری را با تمامی نهاد‌های خدمات رسان در سطح محور‌های مواصلاتی داشته باشند.

سرهنگ کهزادی گفت: اگر قصد خارج شدن از شهر و استان را دارید حتما خودروی خود را بازدید و از ایمن بودن تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن آن اطمینان حاصل نمایید.

او گفت: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس با استقرار در تمام محور‌های مواصلاتی استان بر رفتار رانندگان نظارت دارند.

به گفته رستمی کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام سامانه بارشی زودگذر با هسته سرد از امروز وارد استان شده، باتوجه به اینکه این سامانه دارای هسته سرد است، بارش‌ها در مناطق سردسیر و ارتفاعات به صورت برف، در نقاط معتدل به شکل برف و باران و در نواحی گرمسیری هم بارانی خواهد بود.

انتهای پیام/غ

نظر شما