شناسهٔ خبر: 52084058 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم رسیدگی سریع به نیاز‌های مردم مناطق سیل زده

وزیر کشور گفت: مردم سیل زده روستاهایی که راه ارتباطی آنها قطع شده، نیازهای معیشتی دارند که باید سریعاً به آنها رسیدگی شود‌.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -احمد وحیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز به صورت زمینی و هوایی از منطقه سیل زده رودبار و زهکلوت بازدید کرده و با مردم صحبت کردیم گفت: پس از بازدید‌های میدانی از منطقه و شنیدن مشکلات مردم در جلسه‌ای با حضور همه دست‌اندرکاران منطقه مسائل و مشکلات مردم سیل زده را بررسی و مرور کردیم.

او گفت: مردم روستا‌هایی که راه ارتباطی آن‌ها قطع شده بود، نیاز‌های معیشتی داشتند که باید سریعاً به آن‌ها رسیده شود.

وزیر کشور گفت: در این جلسه در این ارتباط بحث و گفتگو شده و مقرر شد که فردا این کمک‌رسانی‌ها با حجم بیشتری به دست مردم رسیده شود، نیاز مردم به برخی از خدمات ضروری در این مناطق از جمله خدمات پزشکی باید برطرف شده و این خدمات باید به موقع به مردم رسیده شود.

او گفت: برخی چاه‌های کشاورزی دچار مشکل شده بود که باید این چاه‌ها احیا و یا چاه جدید حفر شود، کشاورزان باید بتوانند باقیمانده محصولات کشاورزی خود را حفظ کنند.

وحیدی  گفت: مقرر شد نیرو‌های راهداری و وزارت راه در اسرع وقت این موضوع را دنبال کرده و وزیر راه هم تیمی را برای کمک ترمیم و بازسازی پل‌ها و راه‌ها به منطقه اعزام می‌کند.

به گفته وزیر کشور ماشین‌های مهندسی هم از سپاه و هم از ارتش و وزارت راه در راه است که با استقرار این ماشین آلات راه سازی هم لایروبی‌های جدید انجام و هم راه انحرافی برای پل‌های شکسته شده ایجاد شده تا مشکلات تردد مردم حل شود.

وزیر کشور گفت: برخی از سیل بند‌ها آسیب دیدند که ترمیم سیل بند‌ها با اولویت باید انجام شود و تصمیمات لازم در این جلسه برای کمک به مردم سیل‌زده گرفته شد.

انتهای پیام/س

نظر شما