شناسهٔ خبر: 52081803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لیگ برتر والیبال

توقف هورسان و دیدار نیمه تمام هراز درایستگاه نوزدهم لیگ

یک بازی ناتمام و یک شکست حاصل نمایندگان مازندران در ایستگاه نوزدهم لیگ برتر والیبال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور، در حالی برگزار شد که دیدار تیم هراز آمل با آذر باتری در سالن غدیر ارومیه با وجود اینکه تیم هراز دو صفر از حریف خود پیشی گرفته بود ، به دستور ناظر و داور، نیمه تمام به پایان رسید و هورسان هم در سیرجان مقابل تیم فولاد ایرانیان سه – یک نتیجه را واگذار کرد.
شاگردان بهروزعطایی در تیم لبنیات هزار آمل در مصاف تیم انتهای جدولی آذرباتری ارومیه توانستند در ست‌های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 22 و 26 بر 24 میزبان خود را شکست دهند اما در طول دو ست این مسابقه تیم میزبان در کنترل تماشاگران موفق عمل نکرد و به دفعات تماشاگران از کلمات نامناسب استفاده کردند که ناظر مسابقه چند بار از مسئولان باشگاه و اجرایی سالن خواست تماشاگران را کنترل کنند.
بعد از پایان دست دوم، ناظر مسابقه بر اساس آئین‌نامه اجرایی و انضباطی مسابقات، از ادامه مسابقه جلوگیری کرد و بازی متوقف شد تا کمیته انضباطی درباره این مسابقه تصمیم‌گیری کند.
یونس حسن‌زاده و محمد شاهمیری ناظر فنی و داوری این دیدار بودند و مجتبی بیداریان و سیدمرتضی مشهدی هم به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
هورسان رامسر هم در سیرجان مقابل تیم فولاد ایرانیان در سالن امام علی (ع) تن به شکست از میزبان داد و اکنون با 20 امتیاز از 19 بازی در جایگاه دوازدهم جدول باقی ماند.

نظر شما