شناسهٔ خبر: 52071939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر ستاد فهمای استان خبر داد:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین خانواده‌های نیازمند خراسان شمالی

سپیده محمدی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، طرح قربانی جمادی الثانی با همکاری فعالان فهمای خراسان شمالی در سبد خانواده‌های نیازمند این استان قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

هاشم شیرازیان، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به توزیع گوشت نذری بین نیازمندان استان، گفت: دوازدهمین مرحله از توزیع گوشت نذری قربانی در  این استان در قالب هزار و ۲۰۰ بسته یک و نیم کیلویی، اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم و  خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، به  دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی می‌رسد.

وی اضافه کرد: این مرحله به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) همچون مراحل قبل با مشارکت کانون‌های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد(ع) بجنورد، انجام می‌گیرد و بسته‌های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده‌های نیازمند و معرفی آن‌ها توزیع می‌شود.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین  اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از ۱۲ هزار خانواده از بسته‌های گوشت نذری خیرخواهانه بهره‌مند شدند.

شیرازیان همچنین در تکمیل مطالب قبل گفت:  ۱۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت کردند.

وی همچنین گفت: کانون‌های تعیین شده باید تا هشتم بهمن ماه جاری اسامی سرپرستان خانواده های نیازمند را با اولویت زنان سرپرست خانواده، اعلام و ثبت کنند.

شیرازیان در پایان افزود: در این باره و با هدف اجرای کار تشکیلاتی و شناسایی دقیق نیازمندان در نقاط مختلف استان توسط رابطین کانون های مساجد در شهرستان ها، جلسه‌ای مجازی، دوشنبه شب ۲۷ دی ماه جاری در فضای اسکای روم با حضور این رابطان برگزار شد.

نظر شما