شناسهٔ خبر: 52048801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهابادی: هدفمان صعود به لیگ برتر فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی گفت: هدف من و خوشه طلایی، راه یابی به لیگ برتر خواهد بود و برای این مهم، تلاش خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - داوود مهابادی سابقه سرمربیگری در تیم‌هایی مانند راه‌آهن، فجر سپاسی، گهر دورود، آلومینیوم اراک، برق جدید شیراز، نساجی مازندران، مشکی پوشان مشهد و شاهین شهرداری بوشهر را در کارنامه دارد. او هم اکنون سرمربی تیم لیگ یکی خوشه طلایی ساوه است.

شرایط کلی تیمتان به چه صورتی است؟

۱۴ هفته از بازی‌های گذشته و شرایط تیممان روز به روز در حال بهتر شدن است. هر چه بازی‌های جلوتر می‌رود، بازیکنان شناخت بیشتری از هم پیدا می‌کنند. ما خوب بازی می‌کنیم و شایسته تقدیر هستیم. اگر این روند را ادامه دهیم، می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و امیدوار‌تر از قبل، به آینده فکر کنیم. بنظرم تیممان می‌تواند بهتر از این‌های بازی کند و نتیجه بگیرد. هدفمان فقط صعود به لیگ برتر است. هوادارن خوشه طلایی، این تیم را دوست دارند و من هم برای خوشحالی آن ها، همه کار می‌کنم. تمام توانم را برای موفقیت خوشه طلایی، به کار می‌گیرم تا نتایج خوبمان ادامه دار باشد. تیم‌های لیگ یک امسال قوی شددن و همه تیم ها، شانس صعود دارند. باید پله به پله پیش برویم تا به هدفمان برسیم.

کدام بازیکنان از تیمتان جدا یا اضافه خواهند شد؟

تغییرات زیادی در تیم نخواهیم داشت. به احتمال زیاد ۲ یا ۳ نفر را به تیم اضافه می‌کنیم. همه بازیکنانم خوب هستند و از آن‌ها رضایت کامل دارم. اگر بتوانیم ۲ نفر را جذب خواهیم کرد.

مدیران خوشه طلایی، امکانات در اختیارتان گذاشتند؟

وقتی که در شاهین مشغول مربیگری بودم، مدیریت باشگاه امکانات خوبی در اختیارمان گذاشته بودند. امسال شرایط اینگونه نیست و ماجرا فرق می‌کند. تحریری مدیر باشگاه خوشه طلایی زحمات زیادی برای تیم می‌کشد، اما من انتظارم از مسئولین ورزش و شهرستان انتظار بیشتری دارم. ما از لحاظ زمین تمرین و چمن ورزشگاهمان، به ما کمک کنند، چون اصلا کیفیت خوبی ندارد. از لحاظ مال هم در شرایط مطلوبی نیستم و بازیکنانم، مطالبات زیادی از اوایل فصل دریافت نکردند. انتظارم داریم مسئولین به ما کمک کنند، چون تنها هستیم. در حال حاضر که در فصل زمستان و سرما هستیم، زمین تمرینمان یخ زده و امکان تمرین کردن در آن وجود ندارد. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم، باید امکانات در اختیارمان قرار دهند. بیشترین دغدغه ما نداشتن زمین تمرین باکیفیت است.

چه قولی به هواداران خوشه طلایی در مورد آینده تیمتان می‌دهید؟ آیا به لیگ برتر صعود می کنید؟

تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که بهترین نتایج را کسب کنیم. از آینده بی خبر هستم، اما با تمام توانمان بازی خواهیک کرد که در نهایت به لیگ برتر فوتبال صعود کنیم. می‌خواهیم هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم. این تیم پتانسیل بالایی در اختیار دارد و می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد. بهترین نتیجه، صعود به لیگ برتر در پایان فصل است. امیدوارم بتوانیم با بضاعتی که داریم، هوادارانمان را خوشنود کنیم و در پایان فصل، اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما