شناسهٔ خبر: 52046101 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

اعضای کادر تیم ملی هندبال ایران چه گفتند؟

طاهری: بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کنیم/ سلیمی: به‌دنبال یک نمایش خوب در نخستین دیدار هستیم

اعضای کادر تیم ملی هندبال ایران در آستانه بازی با استرالیا صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی لهستان-سوئد 2023 از 28 دی تا 11 بهمن به میزبانی دمام عربستان برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال ایران امروز در نخستین بازی خود در رقابتهای هندبال قهرمانی آسیا از ساعت 18:30 به مصاف استرالیا می رود. تیمی که در کارنامه‌اش کسب عنوان دوازدهم المپیک به چشم می‌خورد.

در آستانه این بازی مدیر سازمان تیم‌های ملی و سرپرست و آنالیزور تیم ملی صحبت کردند.

 

*طاهری: بازی به بازی تیم ملی شرایط بهتری پیدا می‌کند

محسن طاهری مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال ایران در مورد شرایط تیم ملی هندبال ایران پس از نخستین تمرین و در آستانه دیدار با استرالیا اظهار کرد: بعد از یک سفر طولانی نخستین تمرین خود را در عربستان برگزار کردیم. تاخیر زیادی که برای صدور ویزا در فرودگاه عربستان برای ما ایجاد شد و خستگی‌مان را مضاعف کرد، اما با این حال بعد از چند ساعت استراحت تمرین سبکی را انجام دادیم.

وی ادامه داد: شرایط تمرین خوب بود، چراکه بازیکنان با شرایط سالن شهر دمام آشنا شدند؛ هرچند که این سالن، سالن اصلی مسابقات است و ما سومین مسابقه خود را باید اینجا برگزار کنیم.

مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال ایران خاطر نشان کرد: سالن مسابقه اول و دوم ما یک ساعت با محل اسکان فاصله دارد، اما مسابقه سوم در سالن شهر دمام انجام می‌شود. تیم رفته رفته شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

 

*سلیمی: به‌دنبال یک نمایش خوب در نخستین دیدار هستیم

ناصر سلیمی سرپرست و آنالیزور تیم ملی هندبال در مورد آخرین شرایط ملی پوشان کشورمان در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا اظها کرد: سرانجام زمان حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان فرا رسید. خوشبختانه تیم در کمال آرامش به عربستان رسید با وجود برخی مسائل نخستین جلسه تمرینی خود را به خوبی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه قرار است در نخستین مسابقه مقابل استرالیا قرار بگیریم. امیدوارم بتوانیم با قدرت مقابل این تیم قرار بگیریم و با یک نمایش خوب قدرت هندبال ایران را به آسیا تحمیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما