شناسهٔ خبر: 52037475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی پرسپولیس: در صورت حل نشدن مشکلات تیم وارد فاز بحران می‌شویم

اصفهان- ایرنا- سرمربی پرسپولیس گفت: امسال سال عجیبی برای تیم ما بود و با بی‌توجهی‌های زیادی مواجه شدیم که اگر با پیگیری مدیریت باشگاه این موارد برطرف نشود تیم ما وارد گام(فاز) بحران می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی، عصر دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر افزود: امسال بی‌توجهی‌های بسیاری به تیم پرسپولیس شد که جای تاسف دارد اما امیدوارم بزودی این مشکلات برطرف شود.
وی هشدار داد: هنوز تا گرفتن جام راه زیادی مانده است و در صورت رفع نشدن این مشکلات از سوی باشگاه، وارد گام([فاز) بحران جدی در تیم خواهیم شد.

گل محمدی همچین در باره دیدار امروز مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در جام حذفی گل نخوردن و داشتن تمرکز بالا مهمترین نکته است و ما امروز با عملکرد خوب خط دفاعی خود اجازه خلق موقعیت به حریف را ندادیم و به یُمن استفاده خوب از موقعیت‌های خود به پیروزی رسیدیم.

وی در باره کیفیت زمین چمن فولادشهر در دیدار امروز تصریح کرد: شرایط زمین‌های چمن مسابقات در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته اُفت زیادی داشته است و امروز بازی کردن برای ما در این زمین، کار سختی بود.
وی ادامه داد: این که هر زمین پیشنهاد شده توسط افراد، بدون رعایت استانداردهای فوتبالی برای استفاده در بازی انتخاب می‌شود نشان از این دارد که در زمینه امکانات، مدیریت درستی وجود ندارد.
سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تاجیک این تیم خاطرنشان کرد: شروع خوبی با آنها داشتیم و آنها با وجود سنِ کمی که دارند آینده خوبی در پیش خواهند داشت و امروز با مدیریت خوبی که در بازی داشتیم توانستیم از این بازیکنان جوان نیز استفاده کنیم.
به گزارش ایرنا، پرسپولیس تهران امروز دوشنبه در دیداری مقابل میزبان خود ذوب‌آهن اصفهان با نتیه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
گل‌های این دیدار را وحید امیری و مهدی عبدی به ثمر رساندند.

نظر شما