شناسهٔ خبر: 52036822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نعمتی: امیدوارم در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان شویم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداریم، اما امیدوارم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شویم.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان -  تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر تیم ذوب آهن توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال  راه پیدا کند.

سیامک نعمتی،  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از این بازی گفت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداریم اما امیدوارم بتوانیم مثل ۲،۳ سال قبل در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان شویم. 

هدف تیم پرسپولیس در جام حذفی فوتبال چیست؟  

در جام حذفی شانس هم دخیل است، زیرا حریفان با قرعه کشی مشخص می‌شوند، اما امیدوارم این بار بتوانیم قهرمانی جام حذفی را تجربه کنیم. جام حذفی مانند لیگ برتر برای ما مهم است و امیدوارم بتوانیم جام حذفی را هم تقدیم هواداران کنیم.  

 شرایط چمن ورزشگاه فولاد شهر چگونه بود؟

 من قبلا به اصفهان آمده بودم و آن موقع زمین خیلی خوب بود. نمی‌دانم در این چند سال با این زمین چه کار کردند که مثل زمین خاکی شده است. حیف است که تیمی مانند ذوب آهن با سابقه و امکاناتی که دارد، در چنین زمینی بازی کند. این باشگاه منابع مالی خوبی دارد و امیدوارم به شرایط زمین ورزشگاه فولاد شهر رسیدگی شود.  

فشردگی مسابقات لیگ برتر فوتبال چقدر در مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار است؟  

 شرایط لیگ همین است و بعد از چند روز  تعطیلی، برای دور برگشت آماده می‌شویم. فاصله بازی‌ها کم است و نیاز به زیر ساخت‌های خوب داریم که این زیر ساخت‌ها در لیگ کشور ما وجود ندارد. دست سازمان لیگ هم بسته است، زیرا باید مسابقات زود تمام شود و جام جهانی را سال آینده در پیش داریم. با این حال فاصله برگزاری مسابقات برای ما خیلی هم بد نیست  زیرا در لیگ قهرمانان آسیا هر  ۳ روز یک بار بازی می‌کردیم و اکنون هر ۵ روز یک بار بازی می‌کنیم.

دوست دارید در چه پستی بازی کنید؟  

 فرقی ندارد، در هر پستی لازم باشد بازی می‌کنم. مهم این است که تیم برنده شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما