شناسهٔ خبر: 52035205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در ورامین مطرح شد

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در جنوب شرق استان تهران

خبرگزاری صداوسیما

در طرح نهضت ملی مسکن مقرر شد 15 هزار واحد مسکونی در جنوب شرق استان تهران ساخته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان تهران، امام جمعه موقت ورامین، پیش از ظهر امروز با مجتبی صادقی، رئیس اداره راه و شهر سازی جنوب شرق استان تهران دیدار کرد و درباره مسائل و مشکلات و مطالبات مردم بحث و گفتگو شد.


مجتبی صادقی در خصوص وظایف محوله این اداره گفت: ساخت راه‌های اصلی، آزاد راه و بزرگراه در حیطه وظایف ما تعریف شده است که نمونه آن ساخت جاده چرمشهر به آبیک قزوین است و در طرح نهضت ملی مسکن نیز کار‌ها در این اداره پیگیری می‌شود.


وی درباره طرح نهضت ملی مسکن در جنوب شرق استان تهران، گفت: مقرر شده است که در این طرح ۱۵ هزار واحد مسکونی در این حوزه ساخته شود که فاز اول آن شهر قرچک و فاز دوم در ورامین و پیشوا است.


صادقی افزود: تخصیص زمین‌های دولتی در ورامین در دست رایزنی است، ولی در حوزه جواد آباد دنبال تامین زمین پانصد هکتاری برای ساخت شهرک هستیم که امیدواریم با حمایت وزارتخانه و مسئولان استانی همزمان با سفر رییس جمهور به ورامین کلنگ ساخت آن زده شود.


وی در خصوص راه سازی گفت: مطالعات متصل شدن ورامین به رودهن و شهر کاشان در حال انجام است که امیدواریم با همت مسئولان این روند سرعت بگیرد.


رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران در پایان در خصوص ساخت آزاده راه ورامین به تهران گفت: هیچ پیشنهادی برای ساخت جاده جدید ورامین به تهران مطرح نشده است و در این خصوص باید مسئولان سه شهرستان و نماینده مجلس رایزنی و مکاتبه کنند.


امام جمعه موقت ورامین نیز در این بازدید گفت:متاسفانه ارتباط برخی از ادارات خدمات رسان با افکار عمومی ضعیف است و مردم در خصوص وظایف شما توجیه نیستند و اگر شما مایل باشید، رسانه‌ها و حتی نمازجمعه می‌توانند این خلا را جبران کنند.


حجت الاسلام محمودی افزود: گنجاندن جنبه‌های تبلیغی و نماد دیار ۱۵ خرداد در راه‌های مواصلاتی اطراف ورامین مانند جاده حرم به حرم و چرمشهر به آبیک قزوین باعث آشنا شدن مسافران عبوری با برخی از ویژگی‌های منطقه است که لازم است در این خصوص کار‌ها به سرعت انجام شود.


وی با تقدیر از از ساخت آزاد راه چرمشهر به آبیک قزوین افزود: متاسفانه برای خود همشهریان ورامینی، قرچکی و پیشوایی راه دسترسی به جاده آبیک از شهر ورامین وجود ندارد و لازم است در این خصوص کار‌های مطالعاتی ساخت آن از شهر ورامین صورت گیرد.

نظر شما