شناسهٔ خبر: 52029324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به مناسبت روز تجلیل از مادران شهدا؛

مادر نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر در آبادان تکریم شد

آبادان - ایرنا - مادر شهید محمد احمدی جوان، نخستین شهید مدافع حرم آبادان، از سوی مسوولان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر مستقر درآبادان تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) روز دوشنبه به تبیین جایگاه حضرت ام‌البنین (س) به‌ عنوان مادر علمدار کربلا بیان کرد: به مناسبت  سالروز وفات مادر چهار شهید کربلا حضرت ام‏ البنین(ع)، آیین تجلیل از این این بانوی شکیبا که به افتخار مادر شهید، و نیز همسر شهید رسید، برگزار شد.

سردار پاسدار یداله کشاورز صبر و صلابت مادران و همسران شهدا را الگویی برای زندگی بشر دانست و افزود: پیروی از راه و شیوه زندگی شهدا باید سرمشق همه ما باشد.

وی مادران شهدا را اسوه مقاومت و ایثار بیان کرد و ادامه داد: آنها با پایمردی، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را تقدیم انقلاب و کشور نمودند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدند و تردیدی به خود راه ندادند.

سردار پاسدرا کشاورز با بیان اینکه گرامیداشت یاد شهدا به عنوان طلایه داران انقلاب اسلامی باید همیشه در دلها جاری و ساری باشد گفت: این فرهنگ به عنوان یک فرهنگ ارزشی باید در جامعه نهادینه، و به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.

تیپ عملیاتی امام صادق(ع) بوشهر در نوار مرزی اروندرود آبادان مستقر است.

نظر شما