شناسهٔ خبر: 52022050 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امدادرسانی به ۱۶۶ دستگاه خودروی سبک گرفتار در برف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۱۶۶ دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف و کولاک در محور‌های استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به شروع برف و کولاک شدید از دیشب (۲۶ دی) در اکثر محور‌های استان، گفت : بیشتر بارش را در محور‌های منطقه اورامانات شامل روانسر به جوانرود، روانسر به کامیاران، روانسر به کرمانشاه، پاوه به روانسر، پاوه به نوسود، ثلاث باباجانی به جوانرود، ازگله و شیخ صله و همچنین ثلاث باباجانی به سرپل ذهاب و دالاهو، اسلام آبادغرب به کرمانشاه و گیلانغرب به اسلام آبادغرب داشتیم.

 ۱۵ تیم عملیاتی هلال احمر در محور‌های استان پای کار هستند دیشب به ۱۶۶ دستگاه خودرو و یک دستگاه اتوبوس امدادرسانی کردیم که ۴۳۲ سرنشین داشتند.

۱۲ نفر از مسافرین در راه مانده در پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر اسکان اضطراری یافتند و خدمات دریافت کردند.

در جریان این امدادرسانی‌ها از ظرفیت ۱۰ دستگاه آمبولانس و شش دستگاه خودرو کمک‌دار استفاده شد،خوشبختانه دیشب حادثه جاده‌ای جدی در سطح استان نداشتیم.

۶۲ تیم عملیاتی هلال احمر به همراه همه امکانات و تجهیزات امدادی آماده هستند.

در این ایام از تردد‌های غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند و در صورت نیاز از داشتن سوخت کافی، سالم بودن بخاری خودرو، همراه داشتن مواد غذایی، لباس گرم و زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند .

انتهای پیام/د

نظر شما