شناسهٔ خبر: 52021004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبرداد

رهاسازی ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در محورهای آذربایجان غربی

المیرا عسگری زاده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ثآذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور های مواصلاتی جنوب استان توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، امیر جعفرزاده با توجه به بارش برف وکولاک در محورها گفت: در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان  از ساعت ۶ صبح ۲۶ دی  تا ساعت ۱۷:۳۰دقیقه همان روز و  گرفتار شدن ۱۰۰دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی مزبور ، بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به ۱۰۰خودرو به استعداد ۲۹۵نفر  امداد رسانی کردند ، که ۱۸ نفر از افراد گرفتار شده در برف و کولاک در ۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری توسط عوامل امدادی در پایگاهها اسکان داده شدند.

جعفرزاده افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند نیروهای امدادی هلال‌احمر اقلام خوراکی اضطراری توزیع کردند. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آ ضمن قدردانی از همراهی بسیارخوب  پلیس راه، حمل و نقل و پایانه‌ها و اورژانس افزود: منابع انسانی بکار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شامل ۱۵ تیم امداد و نجات  با ۱۳ دستگاه آمبولانس و چندین خودروی کمکدار امدادرسانی کردند. 

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما