شناسهٔ خبر: 52012480 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مهدی انصاری دوگاهه:

آلودگی گندم‌های وارداتی صحت ندارد

سرپرست اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: نمونه‌هایی از گندم‌های وارداتی که برای آزمایشگاه مرجع ارسال شده است، در حال آنالیز است و نتایج اولیه در حد قابل قبولی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبدا، «مهدی انصاری دوگاهه» افزود: همچنین برخی از معاونت‌هایی که آنالیز‌های مربوط به این نمونه‌ها را انجام داده‌اند نیز اکثریت نتایج قابل قبولی داشته‌اند.

سرپرست اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: از ۵ کشتی حامل گندم وارداتی نمونه برداری شده و به آزمایشگاه‌های معاونت غذا و دارو اهواز ارسال شده است.

انصاری دوگاهه تاکید کرد: نمونه‌های دو کشتی تائید شده است و ۳ نمونه دیگر بر اساس آیین نامه برای آنالیز مجدد به ۳ آزمایشگاه دیگر ارسال می‌شود که یکی از آن‌ها آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و داروست.

سرپرست اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: نمونه محموله گندم‌های وارداتی در حال آنالیز است و هنوز نتایج نهایی آن مشخص نشده است و بر اساس نتایج اولیه، پاسخ‌ها قابل قبول است.

برچسب‌ها:

نظر شما