شناسهٔ خبر: 52002128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

سوپرکاپ اسپانیا؛

جدال بر سر جام پس از نیمه نهایی سخت!

دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو بیلبائو امشب در فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ اولین جام فصل اسپانیا در راه است و ما تمام جزئیاتی که برای تماشای آن باید بدانید را بررسی می کنیم.

 تیم رئال مادرید  باکارلو آنچلوتی در وقتهای اضافه رقیب خود بارسلونا را با نتیجه 3-2 شکست داد تا به فینال راه پیدا کند، در حالی که اتلتیکو بیلبائو 2-1 قهرمان لالیگا اتلتیکو مادرید را شکست داد.

وضعیت دو تیم

 ماریانو دیاز و گرت بیل به دلیل مصدومیت به همراه تیم رئال مادرید به عربستان سعودی سفر نکردند و داوید آلابا پس از غیبت در دیدار مقابل بارسلونا به دلیل مشکل همسترینگ بعید است در فینال حضور داشته باشد.  بنابراین به نظر می رسد ناچو جایگاه خود را در خط دفاع مرکزی حفظ کند.  در همین حال، تست کووید-19 دنی کارواخال مثبت شده است، به این معنی که لوکاس وازکز می تواند در پست دفاع راست قرار بگیرد.

 تیم باسکی اتلتیکو در این بازی اونای نونز، اونای ونسدور، آندر کپا و آسیر ویلیبره را در اختیار ندارد.  در نیمه نهایی، میکل وسگا، رائول گارسیا، نیکو ویلیامز و یوری برچیچه همگی به عنوان بازیکنان تعویضی ظاهر شدند و ممکن است برای حضور در فینال در رقابت باشند.

 ترکیب  احتمالی رئال مادرید

 تیبو کورتوا;  لوکاس وازکز، ادر میلیتائو، ناچو، فرلاند مندی؛  لوکا مودریچ، کاسمیرو، تونی کروس؛  رودریگو، کریم بنزما، وینیسیوس جونیور.

 ترکیب احتمالی اتلتیکو بیلبائو

اونای سیمون;  اسکار دی مارکوس، یرای آلوارز، اینیگو مارتینز، میکل بالنزیاگا؛  الکس برنگر، میکل وسگا، دنی گارسیا، ایکر مونیاین؛  اویهان سانس، ایناکی ویلیامز

اگرچه شانس رئال برای قهرمانی بیشتر از آتلتیک است ولی اتلتیک هم نشان داده که در بازیهای حذفی حرف‌هایی برای گفتن دارد و حریف دست و پا بسته ای نیست.

منبع مارکا
ترجمه و تدوین محسن سلیمانی سرشت

برچسب‌ها:

نظر شما