شناسهٔ خبر: 52000516 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر عمومی در بندرعباس

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:با فعالیت قابل توجه سامانه بارشی، از بامداد امروز در بیشتر نقاط هرمزگان رگبار باران، گاهی رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس-مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:فعالیت قابل توجه سامانه بارشی در بندرعباس موجب آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر عمومی شده است.

سی سی پور گفت: امروز مداومت بارش تا ساعات شب در بیشتر مناطق، و در ساعاتی نیز رگبار نسبتا شدید با احتمال وقوع تگرگ پیش بینی می‌شود.

او گفت: بارش در بیشتر مناطق هرمزگان همراه با آبگرفتگی است و در مناطق شرقی استان با خطر سیلاب همراه خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: دریا نیز با وزش باد‌های نسبتا شدید جنوب شرقی مواج پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: فعالیت این سامانه بارشی تا روز دوشنبه در ساعاتی از روز ادامه خواهد داشت و بعد از وقفه‌ای کوتاه دوباره از اوایل صبح سه شنبه در استان، بویژه مناطق غربی رگبار باران، رعد وبرق و افزایش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

او گفت: سامانه بارشی صبح روز چهارشنبه از مناطق شرقی استان خارج می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از نظر دمایی هم از سه شنبه تا پایان هفته جاری افت قابل توجه دما در بیشتر مناطق استان انتظار است.

سی سی پور گفت: با خروج موج بارشی، از چهارشنبه تا پایان هفته جاری دریا با تندباد‌های شدید شمال غربی طوفانی خواهد شد.

او گفت:توصیه می‌شود با توجه به وقوع بارش و خطر سیلاب از رفت و آمد در حاشیه رودخانه‌های فصلی، به ویژه مناطق شرقی استان خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:با توجه به مواج بودن دریا شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در تمام بنادر استان صورت گیرد.

انتهای پیام/ر

برچسب‌ها:

نظر شما