شناسهٔ خبر: 51995056 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تامین محصولات و کالا‌های مورد نیاز مردم کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به تامین محصولات و کالا‌های مورد نیاز مردم و میوه شب عید، گفت : هرکالا و محصولی که قرار است وارد استان شود و در اختیار مردم کرمانشاه قرار گیرد باید از بالاترین و بهترین کیفیت برخوردار باشد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه گفت : مردم این دیار شایسته بهترین خدمات و لایق با کیفیت‌ترین محصولات هستند.

دستگاه‌های متولی از جمله جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی حتما در این ایام علاوه بر افزایش بازرسی‌ها و نظارت‌های مرسوم، برخورد‌های جدی تری با متخلفان داشته باشند.

شخصی که تکرار تخلف دارد و پایبند به مقرارت و قانون نیست صلاحیت فعالیت در حوزه اصناف را ندارد و باید سنگین‌ترین مجازات‌ها تا جایی که قانون اجازه می‌دهد برای وی لحاظ شود.

قاطعانه و بدون گذشت با محتکران برخورد شود علاوه‌بر دستگاه‌های نظارتی، پلیس و بسیج هم باید پای کار بیایند و قاطعانه با چنین افراد سودجویی برخورد شود.

جوجه ریزی در کرمانشاه وعیت مطلوب دارد و اینکه مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز مصرف کنندگان در استان وجود ندارد،این روند کماکان باید ادامه داشته باشد و مردم در ایام پایانی سال و همچنین ماه مبارک رمضان که پس از پایان تعطیلات نوروزی آغاز می‌شود، مشکلی نداشته باشند.

جوجه ریزی موجود از حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه به سه میلیون قطعه افزایش یافته ابتدا باید مرغ مورد نیاز مردم استان کرمانشاه تامین شود و در صورت مازاد بود به استان‌های دیگر صادر شود.

ادارات و دستگاه‌های اجرایی و همه عرضه کنندگان محصولات باید این موضوع را مدنظر قرار دهند.

درج قیمت روی محصولات در فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی عرضه کننده ضروری است و از دستگاه‌های نظارتی درخواست می شود حتما این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/د

نظر شما