شناسهٔ خبر: 51993437 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ جزیره؛ پیروزی نوریچ و ولورهمپتون در روز سقوط نیوکاسل به قعر جدول

تهران- ایرنا- هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با سه دیدار پیگیری شد. در این هفته نوریچ و ولورهمپتون برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و نیوکاسل با تساوی در برابر واتفورد به قعر جدول لیگ انگلیس رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ جزیره با سه دیدار پیگیری شد. در این هفته تیم فوتبال نیوکسل میزبان واتفورد، نوریچ میزبان اورتون و ولورهمپتون از تیم ساوتهمپتون پذیرایی کرد.

تیم فوتبال نیوکاسل که با کسب ۱۱ امتیاز از ۱۹ بازی در رده نوزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد در هفته بیست و دوم قابت های لیگ برتر انگلیس در مصاف با تیم واتفورد متوقف شد. این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل نخست این بازی توسط آلن سنت ماکسیمین بازیکن نیوکاسل در دقیقه ۴۹ به ثمر رسید اما ژوآدو پدرو در دقیقه ۸۸ این گل را جبران کرد تا نیوکاسل نتواند از این بازی خانگی سه امتیاز کامل را کسب کند. نیوکاسل یا این تساوی ۱۲ امتیازی شد و به قعر جدول لیگ برتر  انگلیس سقوط کرد.

در دیگر دیدار امروز (شنبه) تیم فوتبال نوریچ میزبان اورتون بود که توانست حریف خود را با شکست بدرقه کند. تیم نوریچ که تا پیش از این با ۱۰ امتیاز در رده آخر جدول رده بندی لیگ انگلیس قرار گرفته بود با این برد ۱۳ امتیازی شد.

در این بازی مایکل کین در دقیقه ۱۶ (گل به خودی) برای نوریچ گل زد و در دقیقه ۱۸ نیز ایدا برای نوریچ موفق به گلزنی شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید اما تلاش بازیکنان تیم فوتبال اورتون در نیمه دوم موجب جبران یکی از گل ها شد. این گل در دقیقه ۶۰ توسط ریچارلیسون به ثمر رسید. او در دقیقه ۵۴ به جای خوزه روندون به بازی آمده بود.

در ادامه رقابت ها لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال ولورهمپتون که در هفته بیست و دوم لیگ انگلیس میزبان تیم فوتبال ساوتهمپتون بود در نهایت توانست با نتیجه سه بر یک میهمان خود را شکست داد.

رائول خیمنز گل نخست این بازی را از روی نقطه پنالتی برای ولورهمپتون به ثمر رساند. این گل در دقیقه ۳۶ به ثمر رسید. همچنین کانر کودی در دقیقه ۵۹ موفق به ثبت گل دوم برای میزبان این بازی شد. گل سوم ولورهمپتون دقیقه ۹۰ توسط آدام ترائوره به ثمر رسید. 

تک گل ساوتهمپتون در این بازی را «جیمز وارد روز» در دقیقه ۸۴ وارد دروازه ولورهمپتون کرد.

دیدار تیم های فوتبال برنلی و لسترسیتی نیز که قرار بود این هفته برگزار شود به تعویق افتاد. 

تا دقایق دیگر تیم استون ویلا میزبان منچستریونایتد است. این دیدار ساعت ۲۱ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

 

نظر شما