شناسهٔ خبر: 51981078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رها سازی 98 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از رها سازی ۹۸ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک به استعداد ۳۰۰ نفر در محورهای نقده_ارومیه، نقده_پیرانشهر، اشنویه_ارومیه، تکاب_شاهین دژ،چالدران_آواچیق، توسط تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی، امیر جعفرزاده با توجه به بارش برف وکولاک در محورها اظهارداشت: طی تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان  از ساعت ۸ صبح ۱۴۰۰/۱۰/۲۴  تا ساعت ۸ صبح ۱۴۰۰/۱۰/۲۵  و  گرفتار شدن ۹۸ دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی، ارومیه، اشنویه، پیرانشهر، نقده، ، تکاب، چالدران بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به ۹۸ خودرو به استعداد ۳۰۰ نفر  امداد رسانی کردند.

جعفرزاده افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند نیروهای امدادی هلال‌احمر اقلام خوراکی اضطراری توزیع کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی بیان کرد: منابع انسانی به کار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شامل ۸ تیم امداد و نجات با ۷ نفر نجاتگر پرسنل و ۲۸ نفر نجاتگر داوطلب بود که با چهار دستگاه آمبولانس و چهار خودروی کمکدار امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما