شناسهٔ خبر: 51949673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

بازدید رئیس جمهور از مناطق زلزله زده و سیل‌زده هرمزگان

رئیس جمهور که در چهاردهمین سفر استانی، از صبح امروز به هرمزگان رفته، از مناطق زلزه زده فین و مناطق سیل زده میناب بازدید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
رئیس جمهور باحضور در منطقه‌ی زلزله زده‌ی "فین" با مردم روستای گیشان غربی که خانه هایشان هفته‌ی اول آذر بر اثر زمین لرزه خسارت دیده بود، از نزدیک گفتگو کرد.

رئیس جمهور پیش از آن، در اولین برنامه سفر به هرمزگان، از مناطق سیل زده شهرستان میناب بازدید کرد.
 
اقای رئیسی در جمع مردم سیل زده بخش توکهور و هشتبندی گفت: خوشبختانه با تلاش مردم و امدادگران، سیل در هرمزگان خسارت‌های جانی نداشت.

رئیس جمهور افزود: خسارت‌های وارده شده به مناطق کشاورزی جبران می‌شود. وی خواستار رونق دوباره کشاورزی در این منطقه از هرمزگان شد.

رئیس جمهور گفت: برخی خواسته‌ها عمومی مردم نیز از جمله بازسازی جاده‌های آسیب دیده از سیل، تقسیمات کشوری و ارتقاء بخش به شهرستان، پیگیری و بررسی می‌شود. آقای رئیسی افزود: خواسته‌های شخصی و نامه‌ها هم، پیگیری می‌شود.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در اجتماع مردم خونگرم بخش توکهور و هشتبندی گفت: مردم این منطقه، زن و مرد همه اهل تولید و کشاورزی هستند و صبورانه در این عرصه مشغول به فعالیت اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: مردم این منطقه روحیه انقلابی دارند و در دولت سیزدهم افتخار می‌کنم که در خدمت شما مردم انقلابی هستم.
 
<div id="video-display-embed-code_458874" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/834275/458874?width=400&height=300"></script></div>
 
حضور آگاهانه مردم هرمزگان موجب امنیت خلیج فارس شده است
 
رئیس جمهور در بدو ورود به هرمزگان در فرودگاه بین المللی بندر عباس گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم هرمزگان در منطقه، موجب امنیت خلیج فارس شده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: در پرتو این امنیت سرمایه گذاری‌های ارزشمندی در استان صورت می‌گیرد که موجب توسعه یافتگی این استان می‌شود.

وی گفت: توسعه یافتگی در حوزه‌های مختلف، گامی موثر برای پیشرفت این استان است.

رئیس جمهور گفت: در هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله گردشگری، اقتصادی و صنعت و معدن وجود دارد که با راه اندازی و توسعه آن، وجود فقر، بیکاری و محرومیت در استان معنا ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: باید با فعال شدن این ظرفیت‌ها، شاهد از بین رفتن بیکاری باشیم.

وی گفت: امروز وجود امنیت در استان هرمزگان با حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح، امنیت خلیج فارس را هم بدنبال داشته است.

رئیس جمهور گفت: برقراری امنیت در استان هرمزگان با حضور هوشمندانه نیرو‌های مسلح، موجب امنیت دریا، زمین و هوا شده است.

رئیسی افزود: تاریخ شکل گیری استان هرمزگان با ایستادگی، مقاومت، شجاعت و شهامت مردم این منطقه ثبت شده است.

وی گفت: پیش از این مشکلات و نیاز‌های استان با حضور هیات‌های اعزامی شناسایی شده است.
 
<div id="video-display-embed-code_458809" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/834275/458809?width=400&height=300"></script></div>
 
رئیس جمهور امروز در چهاردهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه بین المللی بندر عباس شد.
 
<div id="video-display-embed-code_458810" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/834275/458810?width=400&height=300"></script></div>
 
 
دیدار با خانواده شهدا و جمعی از مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از جمله برنامه‌های آقای رئیسی در سفر به هرمزگان است.
 
همزمان با سفر رئیس جمهور میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی بندرعباس برای پاسخگویی به درخواست‌های مردم راه اندازی شده است.
 
تعدادی از وزراء و معاونان؛ رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.
 
 

نظر شما