شناسهٔ خبر: 51905053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

تمام دستگاه‌ها در طرح زیست بوم اشتغال پای کار باشند

باقری با اشاره به اینکه در طرح زیست بوم اشتغال همه دستگاه ها باید پای کار باشند، گفت: اجرای این طرح برای مجموعه دولت با هدف اشتغالزایی بسیار مهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «علی باقری» امروز (۲۱ دی ماه) در دهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، اظهار کرد: جلسات شورای هماهنگی باید به صورت منظم و طبق برنامه زمانبندی در ماه برگزار شود و همه مدیران باید حضور مستمر داشته باشند.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری این جلسات را ایجاد هم افزایی بین دستگاهی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم شریف استان عنوان کرد و افزود: خروجی این جلسات باید برای مردم باشد.

 

وی بیان کرد: تفاهم نامه مشترک بین دستگاه های زیرمجموعه وزارت متبوع در استان باید به بهترین نحو منعقد شود و مفاد آن باید به خوبی اجرا گردد.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه در طرح زیست بوم اشتغال همه دستگاه ها باید پای کار باشند، تصریح کرد: اجرای این طرح برای مجموعه دولت با هدف اشتغالزایی بسیار مهم است و فنی و حرفه ای در اجرای این طرح نیز باید در زمینه توسعه مهارت اقدام ویژه ای انجام دهد و بانک ها نیز باید در همین راستا اقدام کنند.

 

باقری خاطرنشان کرد: تکنیک ها و روش های ایجاد شغل نیز با همکاری مراکز مشاوره کارآفرینی، کافه های کارآفرینی، اساتید دانشگاه و همه دست‌اندرکاران احصا می شود.

 

 وی ادامه داد: با توجه به‌ ظرفیت های شایسته فنی و حرفه ای هر گونه آموزش در دستگاه‌های زيرمجموعه وزارت متبوع در استان باید توسط اداره کل فنی و حرفه ای انجام شود و وزیر تعاون بر این موضوع تاکید دارد.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در بحث اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ نیز تعاونی ها به صورت ویژه‌ای دیده شوند.

پایان پیام/708

نظر شما