شناسهٔ خبر: 51878795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

خلیل زاده: طارمی بهترین مهاجم فوتبال آسیاست

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: آماده جشن صعود تیم ملی به جام جهانی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، شجاع خلیل زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت خود اظهار داشت: این روزها از آمادگی مطلوبی برخوردارم و از لحاظ بدنی مشکلی ندارم. البته ناگفته نماند چندی قبل، با درد شدید بازی می کردم که همزمان با تعطیلی یک ماهه لیگ قطر تصمیم گرفتم جراحی کنم و الان هیچ مشکلی ندارم و به لطف خدا از هر لحاظ آماده هستم.

خلیل زاده: طارمی بهترین مهاجم فوتبال آسیاست

شجاع خلیل زاده در رابطه با احتمال صعود از گروه ایران در جام جهانی هم گفت: ما آماده برگزاری جشن صعود به جام جهانی هستیم. از همین حالا هم به صعود از مرحله گروهی فکر می کنیم. البته این اتفاق نیازمند اردوهای منظم و کمپ‌های حرفه‌ای است. حضور موفق در یک تورنمنت نیاز به فاکتورهای گوناگونی دارد؛ از بازی‌های تدارکاتی متناسب با شرایط تیم و گروه‌بندی احتمالی تا امکانات زیرساختی و حمایت‌های مناسب که قاعدتا مجموعه این فاکتورها متضمن نتیجه گیری مطلوب است. صعود از مرحله گروهی جام جهانی کار سختی است که به امید خدا و تلاش همه عزیزان امکان پذیر است.

وی در رابطه با وضعیت و حضور دوباره مهدی طارمی اعتقاد داشت: به نظر من مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان فوتبال آسیاست و دارای توانایی های بسیاری است و می تواند به تیم ملی کمک کند. خیلی خوشحال هستم که او را باز هم در کنار تیم ملی می بینم و از سرمربی تیم ملی تشکر می کنم که طارمی را دوباره به تیم ملی دعوت کرده است. تیم ملی به بازیکنانی مانند طارمی نیاز دارد و طارمی هم می تواند کمک حال تیم ملی باشد و من از این اتفاق خوشحال هستم.

برچسب‌ها:

نظر شما