شناسهٔ خبر: 51788101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی انتخاب شد

گروه استان‌ها _ اعضای مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی، با برگزاری انتخابات، نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی را به عنوان رئیس جدید این مجمع انتخاب کردند.

صاحب‌خبر -

علی زنجانی حسنلویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، ضمن تایید انتخاب خود به عنوان رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: با توجه به پایان دوره ریاست حجت الاسلام ذاکر بر مجمع نمایندگان استان و بر اساس رای اعضای مجمع، به عنوان رئیس دوره جدید انتخاب شدم.

وی افزود: رئیس پیشین مجمع، 18 ماه این مسئولیت را بر عهده داشت و با نظر نمایندگان قرار بر این شد که دوره‌های ریاست 6 ماهه باشد و بر همین اساس نیز انتخابات برگزار شده و با اعتماد همکاران ریاست مجمع را بر عهده گرفتم.

نماینده مردم نقده و اشنویه و رئیس جدید مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی، با اشاره به برخی حرف و حدیث‌ها در خصوص تغییر در این مسئولیت و ضمن رد هرگونه شائبه در این زمینه، عنوان کرد: بر خلاف روند قبلی، با انتخاب نمایندگان استان، حجت الاسلام ذاکر بیش از زمان معمول مسئولیت ریاست را عهده‌دار بود و تصمیم بر این شد که روال به قبل بازگشته و هر 6 ماه انتخابات جدید برای تعیین رئیس جدید مجمع برگزار شود.

وی همچنین در خصوص نحوه تعامل میان نمایندگان شهرستان‌های مختلف استان به منظور پیشبرد اهداف و پیگیری امور، ابراز داشت: تمام نمایندگان استان با همدلی و همراهی در کنار یکدیگر هستند و امیدواریم قطار پیشرفت و توسعه استان با سرعت بیشتری حرکت کند تا شاهد رشد و توسعه در بخش‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/ ع

برچسب‌ها:

نظر شما