شناسهٔ خبر: 51738853 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با بررسی موضوعات مختلف؛

چهلمین شماره مجله بین الملل مهر منتشر شد

شماره چهلم مجله بین الملل مهر با بررسی موضوعات مختلف منطقه ای و جهانی و با تمرکز بر موضوع مذاکرات وین منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، این مجله که به صورت دیجیتال منتشر می‌شود تلاش می‌کند به بررسی تحلیلی تازه‌ترین تحولات منطقه و جهان بپردازد و روند تحولات را در قالب گزارش و گفتگو مورد بررسی قرار دهد. چهلمین شماره مجله بین‌الملل مهر به موضوعات مختلفی در عرصه منطقه‌ای و جهانی پرداخته است.

در این رابطه گزارش‌هایی به رشته تحریر درآمده است، نشست‌ها و میزگردهای تخصصی با کارشناسان مسائل بین‌الملل برگزار شده است و با شخصیت‌هایی همچون «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، «خالد قدومی» نماینده جنبش حماس در تهران، «نورالدین شیرین» مدیر شبکه تلویزیونی «قدس» ترکیه، «اسماعیل رضوان» یکی از رهبران جنبش حماس، «شوکت آپوهان» کارشناس ترکیه‌ای، «طراد حماده» وزیر کار سابق لبنان، «طلال عتریسی» تحلیلگر لبنانی، لوان جاگاریان» سفیر روسیه در ایران، «رومینا گوادالویه روماس» سفیر بولیوی در ایران، «چانگ هوا» سفیر چین در تهران، «نادر انتصار» استاد دانشگاه آلابامای جنوبی، «مهمت پرینچک» استاد دانشگاه مسکو و «ریچادر فالک» متخصص حقوق بین الملل گفتگو شده است.

با توجه به اینکه این مجله سیر تحولات نظام‌های منطقه‌ای و نظام بین‌الملل را در قالب گفتگو و گزارش گردآوری کرده است می‌تواند فهم خوبی در روند تحولات چه از حیث خبری و چه تحلیلی به دست دهد.

جهت دریافت شماره چهلم مجله بین الملل مهر اینجا را کلیک کنید.

نظر شما