شناسهٔ خبر: 51716398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در دومین سالگرد سردار سلیمانی در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان اهدا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی‌ مختاری,فرمانده سپاه ناحیه نهاوندگفت:در دهه بصیرت برنامه‌های مختلف و متنوعی در نقاط مختلف شهرستان نهاوند برگزار می‌شود که توزیع هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی در شانزدهمین رزمایش مواسات مومنانه وهم‌زمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان یکی از این برنامه‌هاست.

او گفت: همایش شهرستانی یادبود دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۱۲ دی‌ماه در مصلی نماز جمعه شهر نهاوند با حضور یکی از فرماندهان و سرداران محور مقاومت و هم‌رزم حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهرستان توسط بسیج سازندگی، اجرای برنامه نهضت روشنگری از طرف بسیج طلاب، ائمه جمعه و جماعات در سطح شهرستان از جمله برنامه‌هایی است که در این دهه در شهرستان برگزار می‌شود.

مختاری گفت: برگزاری میز خدمت در این دهه از طرف بسیج ادارات، ویزیت رایگان نیازمندان از طرف بسیج جامعه پزشکی، سرکشی از خانواده شهدا و وابستگان سپاه از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان است.

او گفت: یکی از ضرورت‌هایی که در این ایام و با توجه به شرایط کشور و جنگ نرم دشمنان باید بیشتر به آن توجه داشته باشیم تبیین جهاد و روایت صحیح از حماسه‌های انقلاب اسلامی است که برای نسل جوانان و نوجوان بسیار مهم و ضروری است.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

نظر شما