شناسهٔ خبر: 51715473 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تبلیغات

نکات کلیدی در زمان خرید تور کیش از مشهد

صاحب‌خبر -

شما به عنوان یکی از ساکنین شهر مشهد برای مسافرت تفریحی، کدام قسمت از ایران را انتخاب می‌نمایید؟ جزیره کیش یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که هر فردی می‌تواند برای سفر خود داشته باشد. با توجه به مکان‌های تفریحی، گردشگری و تاریخی جذاب این جزیره، کیش به یکی از مهم‌ترین گزینه‌های انتخابی هر گردشگری تبدیل خواهد شد.

بسیاری از افراد ساکن در مشهد استفاده از تور کیش از مشهد را بهترین راه سفر به کیش می‌دانند چراکه با پرداخت هزینه‌ای معقول، می‌توانند سفری جذاب و برنامه‌ریزی شده را داشته باشند و از تمامی مناطق دیدنی کیش دیدن نمایند و زمان این را داشته باشند تا از تفریحات نگین خلیج فارس استفاده کنند.

به همین دلیل تور کیش از مشهد به یکی از متنوع‌ترین تورها در آژانس‌های مسافرتی تبدیل شده که دارای طرفداران زیادی است. جالب است بدانید که ساکنین مشهد (بعد از تهران) بیشترین متقاضیان تور کیش هستند و همین تور کیش از تهران را مهم می‌کند.

همسفرها در این مطلب به شما کمک می‌کند تا علاوه بر آشنایی با جزیره کیش، تور کیش از مشهد را نیز به بهترین شکل بشناسید.

نکات کلیدی در زمان خرید تور کیش از مشهد

تور کیش از مشهد

زمانی که وارد یکی از آژانس‌های مسافرتی می‌شوید و قصد خرید تور کیش از مشهد را دارید، باید به تمامی گزینه‌های تورهای مختلف توجه نشان دهید و باتوجه به سلایق و شرایطی که دارید، بهترین مورد را انتخاب کنید چراکه همانطور که گفتیم تورهای کیش به دلیل متقاضیان زیادی که دارند، از تنوع بالایی نیز برخوردار هستند.

از انتخاب هتل گرفته تا انتخاب شرکت هواپیمایی و مکان‌هایی که قصد دیدن از آن‌ها در کیش را دارید، اهمیت بالایی دارند. شما باید با توجه به بودجه و امکاناتی که در نظر دارید، بهترین هتل را انتخاب کنید. همانطور که می‌دانید کیش دارای هتل‌های بی‌شماری از پنج ستاره تا سوئیت‌های مختلف و هتل آپارتمان می‌باشد که دست شما را در انتخاب باز خواهد گذاشت.

برای اینکه بخواهید بهترین تفریحات کیش را انتخاب نمایید بهتر است قبل از آن در رابطه با این جزیره جذاب تحقیق کنید تا بتوانید موارد مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

تفریحات و مکان‌های دیدنی جزیره کیش

در این بخش شما را با تعدادی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی و تفریحات جزیره کیش آشنا می‌کنیم:

کشتی یونانی

حتما تاکنون نام کشتی یونانی به گوشتان خورده است. یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی کیش، کشتی یونانی است. این کشتی که متعلق به کشور یونان است در سال‌های دور در گل فرو رفته است و هم‌اکنون به یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی کیش تبدیل شده است. این گزینه را می‌توان به عنوان پایه ثابت در تور کیش از مشهد دانست.

شهر باستانی حریره

شهر حریره یکی از شهرهای کهن کیش است که زمانی افراد زیادی در آن زندگی می‌کردند و وسعت و رونق زیادی داشته است. در حال حاضر حریره به یکی از مناطق تاریخی کیش تبدیل شده است که قدمتی 800 ساله دارد.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

ایرانیان همیشه اصولی‌ترین و بهترین قنات‌ها را می‌ساختند و به عنوان پیشگامان ساخت کاریز محسوب می‌شوند. یکی از زیبایی‌های کیش، کاریز قدیمی و تاریخی آن است که با وجود 45 متر ارتفاعی که دارد باعث شگفتی بسیاری از افراد شده است. این کاریز با شهر زیرزمینی کیش برخورد کرده و در آخر نیز به شهر باستانی و کهن حریره خواهد رسید.

پارک ساحلی مرجان‌ها

جزیره زیبای کیش دارای ساحل‌های بی‌شماری است که افراد شور و شوق زیادی برای مراجعه به آن‌ها دارند ولی ساحل مرجان‌ها بسیار متفاوت است و شما می‌توانید با دیدن این مکان، تصویری بسیار جذاب و دل‌فریب از ترکیب آبی دریا و غروب زیبای خورشید را مشاهده نمایید. در آخر نیز می‌توانید به بازار مرجان‌ها سربزنید و یادگاری‌های جذاب آن‌جا را مشاده کرده و در صورتی که دوست داشتید، تهیه نمایید.

درخت سبز

در شمال کیش و در دره پرتغالی، درختی با قدمت 600 ساله وجود دارد که به یکی از مکان‌های دیدنی و جذاب کیش تبدیل شده است. این درخت که به آن درخت لور یا انجیر معابد نیز گفته می‌شود، به شادابی و سرسبزی که دارد مشهور است و حتی برخی اعتقاد دارند مقدس است و آرزوهای شما را برآورده خواهد کرد.

پارک دلفین‌ها

پارک دلفین‌ها مجموعه‌ای بزرگ (170 هکتاری) است که در این مکان می‌توانید حیوانات دریایی را تماشا کرده و لذت ببرید. استخر دلفین‌ها؛ استخر نهنگ‌ها و استخر شیرهای دریایی از بخش‌هایی هستند که می‌توانید به آن‌ها سربزنید. البته این پارک دارای بخش‌های دیگری مانند باغ پرندگان، باغ پروانه، باغ ارکیده و کاکتوس نیز می‌باشد.

مراکز خرید کیش

جزیره کیش دارای تعداد زیادی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید است که شما می‌توانید هر نوع محصولی را با انواع قیمت در آن‌ها پیدا کنید. بسیاری از افراد و حتی دارندگان فروشگاه در شهر مشهد برای خرید اجناس به صورت کلی به کیش سفر می‌کنند. علاوه بر آن پاساژهای لوکس این جزیره دارای امکانات مختلفی نظیر رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع و زیبا، محل بازی کودکان (در برخی از پاساژها) و ... می‌باشند که باعث شده به مکان‌های دیدنی نیز تبدیل شوند.

تفریحات آبی کیش

معروف‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات کیش به این قسمت مرتبط می‌شود. کیش دارای انواع مختلفی از تفریحات آبی است که شما با تجربه هرکدام از آن‌ها می‌توانید هیجان و تجربه‌ای منحصر به فرد را تجربه نمایید و بهترین خاطرات را بسازید.

غواصی در کیش، پاراسل، فلای‌بورد، شاتل سواری، کایت بوردینگ، بیگ‌بال، جایروکوپتر و ... نمونه‌هایی از تفریحات آبی کیش هستند که می‌توانید از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. عموما یکی از بخش‌های جذاب و دوست داشتنی در تور کیش از مشهد را این تفریحات تشکیل می‌دهند.

سخن آخر

همسفرها در این مطلب شما را با تفریحات و مکان‌های تفریحی جزیره زیبای کیش آشنا کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را در تور کیش از مشهد داشته باشید. البته باید بگوییم که تفریخات بی‌شمار دیگری نیز در کیش وجود دارد که شما می‌توانید برای آشنایی با این تفریحات و انتخاب بهترین تور به سایت ما مراجعه نمایید.

مشاورین ما به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را از میان تنوع بالای تور کیش از مشهد داشته باشید و سفری به یاد ماندی را تجربه کنید.

منبع

نظر شما