شناسهٔ خبر: 51701295 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

دولت به دنبال گره گشایی از کار مردم است

رییس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه دولت به دنبال گره‌گشایی از کار مردم است، به فتنه دشمن در جریان حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت اشاره کرد.

صاحب‌خبر -
  • اعتماد مردم به دولت فتنه حمله سایبری را خنثی کرد
  •  کم‌توجهی به فرهنگ دینی در جامعه/ نباید طرح جدید عمرانی آغاز شود

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سید ابراهیم رییسی ظهر جمعه در دیدار با آیت الله علوی گرگانی به عزم دولت برای مهار کرونا اشاره کرد و گفت: در ابتدای کار دولت سیزدهم روزانه حدود ۷۰۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت می‌کردند، اما با اقدامات صورت گرفته خصوصاً با جهش در در واکسیناسیون همگانی این آمار تا حد بسیار زیادی کاهش داشته است.

حجت‌الاسلام رییسی گفت: مردم نباید نگران و دغدغه‌مند باشند چرا که دولت به دنبال گره‌گشایی از کار مردم است.

اعتماد مردم به دولت فتنه حمله سایبری را خنثی کرد

وی با اشاره به وجود برخی کمبودها در کشور گفت: برخی عقب‌ماندگی‌هایی خصوصاً در حوزه اقتصادی کشور داریم که تنها با همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌ها و همچنین همراهی مردم رفع می‌شود.

وی به حمله سایبری دشمنان به جایگاه‌های سوخت کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان فتنه عظیمی را برای کشور تدارک دیده بودند، اما اعتماد مردم به دولت مانع از این فتنه شد.

رییس جمهور با تاکید بر لزوم ایجاد عدالت در جامعه گفت: باید با روحیه‌ای جهادی وارد میدان شد تا کارها پیش برود و مردم ببینند در جامعه کار صورت می‌گیرد.

 کم‌توجهی به فرهنگ دینی در جامعه/ نباید طرح جدید عمرانی آغاز شود

آیت الله علوی گرگانی ظهر جمعه در دیدار با حجت الاسلام رئیسی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، اظهار داشتند: دیدارهای رو در رو و اطلاع از مشکلات مردم عملی بسیار پسندیده و شایسته است.

وی با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام که فاصله بین حق و باطل را چهار انگشت دانستند، گفت: آنچه که گوش می‌شنود احتمال خطا در آن زیاد است ولی آنچه که به چشم دیده می‌شود به حق نزدیک تر است، لذا حضور شما در میام مردم موجب می‌شود بهتر از مشکلات مردم اطلاع کسب کنید.

این مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر وجود کمبودها در جامعه و توجه به آنها، بیان کرد: هر چقدر کمبودها جبران شود شایسته است. نباید طرح جدید عمرانی آغاز شود و در تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت‌ها را مد نظر قرار دهید.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: موضوع آب و مدیریت منابع آبی کشور اهمیت فوق العاده ای دارد، لذا ما در برخی مناطق که مشکل کمبود آب هم ندارند، باز شاهد عدم مدیریت صحیح هستیم که لازم است حساسیت نشان دهید.

وی خاطر نشان کرد: موضوع دیگری که اهمیت زیادی در کشور دارد مسئله کشاورزی است. این قشر عزیز در مضیقه هستند و در کنار تأمین آب باید نسبت به رفع مشکلات کشاورزان و دامداران اهتمام جدی داشته باشید. باید از نظرات کارشناسان و جوانان نخبه هم بهره ببرید و با امید به آینده حرکت کنید.

آیت الله علوی گرگانی در پایان به وضعیت نابسامان فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: کم توجهی به موضوع فرهنگ دینی در جامعه اثرات نامطلوبی در جامعه گذاشته است که باید با برنامه ریزی صحیح اقدام عاجل صورت گیرد.

منبع: مهر

نظر شما