شناسهٔ خبر: 51669084 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جدیدترین محصولات شرکت « وانا هستی البزر» نوروز 1401 رونمایی می شود

شرکت وانا هستی البرز نوروز 1401 نوشیدنی های پاستیلی به بازار عرضه می کند.

صاحب‌خبر -

شرکت « وانا هستی البرز » سال 1385 در منطقه محروم امیری وانا جاده هراز در رشته کوه های البرز، شروع به کار کرده و تحقیق روی گیاه آلوئه ‌ورا  اساس کار خود قرار داده است .

منصور بابا رحمتی، مدیر عامل مجموعه وانا هستی البرز گفت: علت قرار گرفتن این کارخانه در این منطقه ،وجود آب معدنی خالصی بوده که در این منطقه وجود دارد و در حال حاضر 50 نفر از بومی های این منطقه در این کارخانه مشغول فعالیت هستند و کارخانه تولید خود را براساس آلوئه ورا بنا گذارده است زیرا این شرکت در شهرستان خرمشهر 100 هکتار زمین زیر کشت آلوئه‌ورا دارد.

وی افزود : این کارخانه به طور مستقیم برای 200 نفر و غیر مستقیم 500 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است. برندهای این شرکت شامل: وانالی، آلووا ، سانجوی، ایتوک، یونی لایف و خوش دانه است که آلووا مخصوص نوشیدنی آلوئه‌ورا  است و بقیه مخصوص آبمیوه های این شرکت است.

« بابا رحمتی »   همچنین به تکنولوژی هات فیلینگ (Hot filling)در این کارخانه اشاره کرد و گفت:  تنها شرکت در ایران هستیم که این تکنولوژی را داریم و توانستیم در این منطقه تمام پروانه ها واستانداردهای لازم چون ایزوهای 9001، HACCP  ، 22000 و  gmp را دریافت کنیم.  این کارخانه از ابتدا تحقیق روی گیاه آلوئه‌ورا  را اساس کار خود قرار داده  و توانسته این گیاه را بدون اینکه خاصیت و آمینو اسیدهایش از بین بروند به صورت پالپ درآورد.

right-5ton- smal

وی خاطرنشان کرد : این کارخانه توانسته یک آبمیوه صد در صد طبیعی بدون مواد نگهدارنده را به بازار ارائه کند و در حال حاضر بخش R & D این کارخانه روی محصولاتی مثل نوشیدنی های پاستیلی و تکه های پاستیل کار می کند که تا نوروز 1401 به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل مجموعه وانا هستی البرز در پایان خاطرنشان کرد : مشکلاتی که این کارخانه تولیدی دارد آن است که به خاطر قرار گرفتن در مناطق محروم و سرمایه گذاری روی نیروهای بومی با کمبود نیروی متخصص در این منطقه روبرو هستیم و دومین مطلب مشکل ما این است که بیشتر مواد مانند اسیدها و پوره ها وارداتی است و قیمت ارز در بازار دایم در حال نوسان است و این به ما لطمه وارد کرده است.

 

نظر شما