شناسهٔ خبر: 51663737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رفیق دیروز رقیب امروز؛ امضای نکونام و مجیدی پای آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر (ویدیو)

سرمربیان فولاد و استقلال درحالی امروز برابر هم قرار خواهند گرفت که زمینه ساز آخرین قهرمانی آب پوشان در لیگ برتر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر خلیج فارس در یکی از حساس ترین بازی های این هفته از ساعت 18 دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم در حالی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت که سرمربیان فعلی دو تیم یعنی جواد نکونام ( فولاد خوزستان) و فرهاد مجیدی (استقلال تهران) زمینه ساز آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر شده‌اند و امضای این دو ستاره سابق آبی‌پوشان پای قهرمانی این تیم است.

در چارچوب هفته سی و سوم لیگ دوازدهم استقلال که هدایت این تیم را امیر قلعه نویی در اختیار داشت در ورزشگاه غدیر اهواز درحالی برابر فولاد خوزستان به میدان رفت که در صورت پیروزی برابر این تیم می‌توانست یک هفته زودتر به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد

wjGyghzbbvFh

در دقیقه 18 این بازی فرهاد مجیدی سرمربی کنونی استقلال در محوطه جریمه فولاد در حالی صاحب موقعیت خوب گلزنی شد که کاپیتان آبی پوشان توسط مدافع این تیم سرنگون شد تا شاگردان امیر قلعه نویی فرصت خوبی برای گلزنی در همان دقایق ابتدایی بازی به دست بیاورند.

جواد نکونام که آن روزها ستاره خط میانی استقلال بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد دروازه فولاد خوزستان را باز کند تا در پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد و در نتیجه استقلالی ها با درخشش فرهاد مجیدی و جواد نکونام در این بازی موفق شوند زمینه سابق آخرین قهرمانی آبی پوشان در لیگ برتر در جدال با تراکتور و سپاهان شوند.

حالا استقلال که هدایت آن را فرهاد مجیدی بر عهده دارد  درحالی برابر شاگران جواد نکونام قرار می‌گیرد که با 25 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و برای تداوم صدرنشینی خود در لیگ بیست و یکم باید از سد نکونام و فولاد خوزستان گذر کند.

حجم ویدئو: 17.36M | زمان ویدئو: 00:03:18

نظر شما