شناسهٔ خبر: 51641991 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نماینده ادوار مجلس: سهم خواهی‌ها از رئیسی موجب بدتر شدن وضعیت دولت و عدم تصمیم گیری صحیح آن است

ناصر قوامی، نماینده ادوار مجلس گفت: «پیش‌بینی می‌شد که وقتی دولت یکدست شود، مشکلات حل شود اما ما همان موقع هم گفتیم که این اولین روز دعوا خواهد بود ».

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام ناصر قوامی، فعال سیاسی و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف های دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد، و برنامه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دولت سیزدهم به نامه‌نیوز گفت: «اینکه برنامه کلان دولت چیست را باید آقای رئیسی و در زمان انتخابات می‌گفت یا الان باید از سوی سخنگو اعلام شود اما من بر اساس آنچه در این چند ماه از دولت دیده‌ایم تصور می‌کنم که اصلا برنامه درستی ندارند».

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این فعال سیاسی افزود: «این‌ها دنبال اقتصاد مقاومتی هستند و در برجام هم توافق یا عدم توافق را مساوی می‌دانند. به عبارتی در کلان اقتصادی و سیاست خارجی در بر همان پاشنه که قبلا می‌چرخید، خواهد چرخید چراکه آقای روحانی هم در چارچوب سیاست‌ها کلی که تعیین می‌شود، حرکت می‌کردند. احمدی نژاد هم همین طور. البته آقایان خاتمی و هاشمی استقلال عمل بیشتری داشتند و برای همین در آن دوران اوضاع کشور بهتر بود».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه رئیسی دنبال‌رو سیاست‌های کلی تعریف شده است و برنامه مشخصی ندارد، گفت: « سیاست‌ها نیز همان است که تا حالا بوده و ما را به جایی رساند که تخم‌مرغ شده شانه‌ای 60 هزار تومان!»

وی در پاسخ به اینکه با این اوصاف آینده دولت و به تبع آن کشور و مردم را چطور می‌بینید؟ گفت: «پیش‌بینی می‌شد که وقتی دولت یکدست شود، مشکلات حل شود اما ما همان موقع هم گفتیم که این اولین روز دعوا خواهد بود و این‌ها بعد از یکدست کردن دولت و مجلس و شورا بر سر تقصیم غنایم دعوا می‌کنند. الان هم شاهدیم که آقای محسن رضایی درباره یارانه یک چیز گفته و آقای مخبر حرف دیگری می‌زند درباره دارو و حذف ارز 4200 تومانی همین طور . من فکر می‌کنم با افزایش سهم خواهی‌ها از رئیسی این وضعیت بدتر شده و ناهماهنگی‌ها که آثار خوبی هم ندارد، بیتشر خواهد شد». 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما