شناسهٔ خبر: 51626086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در یاسوج برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «خاضع» گفت: مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، با حضور اقشار مردم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلای شهر یاسوج برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدجواد خاضع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست کمیته مراسم یوم‌الله 9 دی و «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» با بیان اینکه از یوم‌الله 9 دی باید به عنوان انقلاب سوم یاد کرد، اظهار داشت: ملت ایران با بصیرت و دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری خود، در 9 دی سال 1388 حماسه‌ای تاریخی و ماندگار خلق کردند و فتنه بزرگ آمریکایی ـ صهیونیستی با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه 13 دی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم، افزود: شهید سلیمانی فرمانده بین‌المللی جبهه مقاومت بود که مستقیما به دستور رئیس‌جمهور پلید و خبیث آمریکا ترور شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به 18 دی سالگرد حمله شجاعانه موشکی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد اشاره داشت و تصریح کرد: با موشک‌باران کردن این پایگاه، آمریکا در دنیا تحقیر شد و هیمنه پوشالی‌اش شکسته شد.

خاضع با بیان اینکه ملت ایران در یوم‌الله 9 دی به پا خواست و علیه فتنه‌گران قیام کرد، متذکر شد: هدف از بزرگداشت یوم‌الله 9 دی، بازخوانی فتنه 88 با هدف مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های جدید دشمنان است و با توجه به فرمان جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر فرمودند، لازم است برای ارتقاء سطح آگاهی، معرفت و بصیرت در جامعه و جلوگیری از فراموشی و تحریف ماهیت فتنه 88 و واقعیت حماسه عظیم حضور ملت در نهم دی، در این دهه، جهاد و نهضت تبیین و روایت و بازخوانی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه قیام مردم انقلابی ایران در نهم دی، تجلی ولایت‌مداری، بصیرت و دشمن‌شناسی بود، ابراز کرد: مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، ساعت 10 روز پنجشنبه هفته جاری در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج با حضور اقشار مردم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و همچنین این مراسم در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما