شناسهٔ خبر: 51569910 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فراز کمالوند: امیدوارم برد امروز سرآغاز نتایج مطلوب آینده بشود

افشین خدری

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: برگزاری مسابقه های لیگ برتر طی فاصله چهار روز یک مرتبه نیز باعث شده که تعداد زیادی از بازیکنان خود را در هر مسابقه از دست بدهیم، اما به لطف خدا برد امروز سرآغازی خواهد شد تا در چهار پنج دیدار باقیمانده تا پایان نیم‌فصل به یک نتیجه مطلوب برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فراز کمالوند عصر امروز جمعه سوم دی ماه 1400 پس از پیروزی خانگی دو بر صفر تیمش مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز با حضور در نشست خبری پایان این دیدار با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که لطفش شامل حال ما شد و در یک شرایط سخت توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم، اظهار کرد: به لطف خدا طی پنج روز اخیر دو برد خیلی خوب در جام حذفی و لیگ برتر به دست آوردیم و همه با مشکل های تیم ما آشنا هستند ما آخرین تیمی بودیم که تمرین های خود را شروع کردیم و تمرین های بدنسازی و دیدارهای دوستانه نداشتیم.

او گفت: برگزاری مسابقه های لیگ برتر طی فاصله چهار روز یک مرتبه نیز باعث شده که تعداد زیادی از بازیکنان خود را در هر مسابقه از دست بدهیم، اما به لطف خدا برد امروز سرآغازی خواهد شد تا در چهار پنج دیدار باقیمانده تا پایان نیم‌فصل به یک نتیجه مطلوب برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: امیدوارم در نیم‌ فصل دوم با تقویت تیم بتوانیم جایگاه‌مان را در لیگ برتر حفظ کنیم و شاکر خداوند متعال هستم که لطفش شامل حال ما شد و در شرایط خیلی سختی به پیروزی رسیدیم.

کمالوند با اشاره به حمایت های مدیرعامل این باشگاه بیان کرد: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم و این برد و برد هفته قبل را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم و امیدوارم توانسته باشیم دلشان را شاد کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در پایان در خصوص عملکرد تیم داوری در این مسابقه اضافه کرد: یک تشکر ویژه نیز از تیم داوری می‌کنم که امروز خیلی خوب داوری کرد و همه تیم برنده و بازنده هیچ گونه اعتراضی در طول 90 دقیقه به تصمیم های داوری نداشتند و این نشان دهنده قضاوت خوب داور بود که امیدوارم این مدل و روند داوری ادامه دار باشد و از داورانی مثل داوران امروز استفاده کنند که در صحنه‌ها نزدیک و حاضر باشند و عادلانه و منصفانه قضاوت کنند./انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

  • علی اصغر کلانتری: تیم نفت مسجدسلیمان باهوش عمل کرد و برد
  • برد شیرین مسجدسلیمانی ها در خانه

نظر شما