شناسهٔ خبر: 51567484 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۰۰ گشت پلیس در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی فعال است

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ گشت پلیس در قالب طرح راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی این استان فعال بوده و به حالت آماده باش هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، سرهنگ حجت مشتاق با بیان اینکه هم اکنون در هر ۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان یک گشت پلیس راه مستقر شده است افزود: این تیم‌ها به صورت محسوس و نامحسوس برای خدمت رسانی به مسافران ساماندهی شده و به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های آذربایجان غربی به ویژه گردنه‌های سخت گذر و کوهستانی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه همچنین ۱۰ تیم پلیس راه در ستاد‌های آذربایجان‌غربی فعال هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند اظهار داشت: تردد بدون زنجیر چرخ در جاده‌های برفی آذربایجان‌غربی ممنوع است و ماموران و گشت‌های پلیس تردد‌ها را کنترل می‌کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون با وجود بارش برف در بیشتر محور‌های کوهستانی، محور‌های مواصلاتی استان باز بوده و تردد‌ها در ابن مسیر‌ها در جریان است.

سرهنگ مشتاق افزود: در حال حاضر در محور‌های جنوب استان و در محور‌های مرکز استان و مهاباد به سردشت، مهاباد به بوکان (محور برهان) و مهاباد به تکاب شاهد بارش برف هستیم و تمامی محور‌های مواصلاتی این استان باز است و هیچ محدودیتی از نظر تردد در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ ت

نظر شما