شناسهٔ خبر: 51537523 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سرپرست دانشگاه علامه اعلام کرد

دعوت از دانشجویان برگزیده برای کمک به پیشبرد برنامه راهبردی دانشگاه علامه

سرپرست دانشگاه علامه گفت: دانشجویان برگزیده علمی و فرهنگی می‌توانند با بررسی دقیق مسائل دانشگاه بازخورد‌ها و پیشنهاد‌های خود را برای بهبود شرایط به هیئت رئیسه دانشگاه انتقال دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی؛ عبدالله معتمدی سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی در نخستین نشست صمیمی هیئت اندیشه‌ورز راهبردی این دانشگاه گفت: هدف از این نشست، مشورت، همفکری و ارتباط متقابل با دانشجویان دانشکده‌های مختلف برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها و ماموریت‌ها و همچنین ارتقا و تعالی دانشگاه است.

وی بیان کرد: دانشگاه علامه طباطبائی پتانسیل علمی بالا و امکانات بسیاری دارد که می‌تواند به عنوان دانشگاه تاثیرگذار در جامعه ایفای نقش کند. دانشجویان برگزیده علمی و فرهنگی می‌توانند با بررسی دقیق مسائل دانشگاه بازخورد‌ها و پیشنهاد‌های خود را برای بهبود شرایط به هیئت رئیسه دانشگاه انتقال دهند.

سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی عنوان کرد: در ماموریت‌ها و چشم انداز‌های دانشگاه دو راهبرد "بهبود و ایجاد" طراحی شده است تا بر اساس آن‌ها بتوان فعالیت‌هایی که در حال انجام است، بهبود پیدا کند و آنچه نیاز امروز دانشگاه است، ولی وجود ندارد را ایجاد کنیم.

معتمدی همچنین یادآور شد: تحقق برنامه‌های دانشگاه علامه طباطبائی بدون حضور دانشجویان نخبه، خلاق و ایده پرداز و همفکری با آن‌ها امکان پذیر نیست؛ بنابراین استفاده از مشورت و همکاری دانشجویان در راس برنامه‌ها قرار گرفته است و امیدوارم دانشجویان بتوانند در این حوزه یاری گر هیئت رئیسه و مسئولان دانشگاه باشند.

در ادامه دانشجویان مدعو در سخنانی درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را در موضوعات مختلف مطرح کردند. تشکیل تیم‌های کاربردی سازی و مردمی سازی دانش، راه اندازی دوره‌های بوم اندیشی، فعالیت در حوزه محیط زیست، دخیل کردن دانشجو در سیاست‌گذاری‌های دانشگاه، تعریف دانشجو بودن به عنوان کار و راه اندازی مدرسه الهیات از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

نظر شما