شناسهٔ خبر: 51460771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری باند بین المللی سلاح‌های جنگی در ایران + فیلم

یک باند بین المللی خرید و فروش سلاح‌های جنگی در ایران متلاشی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرکرده باند بین المللی توزیع مشروبات الکلی خارجی و سلاح‌های جنگی و شکاری در مازندران دستگیر شد. فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کربلای مازندران، ۷ شاخه از باند بین المللی توزیع مشروبات الکلی متشکل از ۱۳ قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.
سردار مسلمی ادامه داد: از اعضای این باند بزرگ که با ۸ خودروی سواری حامل کالا‌های ممنوعه به همراه ادوات جرائم به توزیع اقدام می‌کردند، ۱۵ هزار عدد انواع شیشه و قوطی مشروبات الکلی خارجی قاچاق به همراه ۴۳ قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری به ارزش ۸۰۰ هزار دلار معادل ۲۰ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران در تشریح اقدام متهمان گفت: عوامل توزیع، نوشیدنی‌های غیرمجاز را در ظرف‌های نوشابه و ساندیس با نشان‌های تجاری معروف فعلی جاسازی می‌کردند و سلاح‌های جنگی را با تضمین و بیسیم از ساعت ۲۴ تا ۵ بامداد به مشتریان تحویل می‌دادند.

 

 

بیشتر بخوانید

 

 

<div id="video-display-embed-code_15314688"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8003135/15314688?width=400&height=300"></script></div>

 

انتهای پیام/

 

نظر شما