شناسهٔ خبر: 51319265 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

اظهارات سهیل مهدی درباره برنامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال

موج نیوز

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برنامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با رادیو تهران گفت: روز‌های فیفا بلافاصله پس از هفته شانزدهم لیگ برتر شروع می‌شود و بهترین حالت این بود که از این هفته هم استفاده کنیم، در گذشته نیم فصل را با ۱۵ هفته پیش می‌بردیم، اما امسال نیم فصل را در ۱۶ هفته برگزار می‌کنیم. البته تعطیلات نیم فصل با روز‌های فیفا مصادف شده تا ملی‌پوشان ما با خیال راحت در مسابقات تیم ملی شرکت کنند و تیم‌های لیگ هم استراحت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: هفته شانزدهم در روز‌های دوم و سوم بهمن برگزار می‌شود و سعی داریم حدود ۲۰ روز بین دو نیم فصل تعطیلی داشته باشیم، اواخر بهمن نیم فصل دوم شروع می‌شود، با لطف و مساعدت باشگاه‌های خوب‌مان تاکنون روی برنامه پیش رفته‌ایم و امیدواریم در ادامه هم همین روال وجود داشته باشد تا با کمک باشگاه‌ها بتوانیم کار اتمام لیگ تا اواخر اردیبهشت را عملیاتی کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص اینکه تا قبل از نوروز ۱۴۰۱ چند مرحله از رقابت‌های جام حذفی برگزار می‌شود، گفت: نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا قبل از عید مرحله یک هشتم و شاید مرحله یک چهارم را برگزار کنیم و مرحله نیمه نهایی و فینال هم بعد از عید انجام شود.

مهدی در مورد دلیل اعلام نشدن ساعت برخی تیم‌ها مثل سپاهان، پیکان و پرسپولیس، توضیح داد: با حکم کمیته انضباطی باید دیدار سپاهان و پرسپولیس در یک ورزشگاه خارج از مرکز استان برگزار شود و درخواست باشگاه سپاهان به سازمان لیگ ارسال شده و امروز آن را بررسی می‌کنیم. برخی تیم‌های دیگر هم مثل نساجی و پیکان باید تا پایان فصل ورزشگاه خود را به ما معرفی کنند تا تاریخ دقیق بازی‌هایشان مشخص شود.

مهدی در خصوص اینکه آیا به تازگی صحبتی با کادر فنی تیم ملی داشته‌اند، گفت: سعی می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم با کادر تیم ملی تعامل داشته باشیم و تاکنون درخواست جدیدی برای ما صادر نشده و اگر درخواستی داشته باشیم حتما در خدمت کادر فنی تیم ملی هستیم.

وی درباره آخرین وضعیت تماشاگران در ورزشگاه‌ها و اینکه آیا قرار است در هفته دهم لیگ برتر حضور داشته باشند، گفت: تاکنون چیزی به ما ابلاغ نشده، خوشبختانه با وجود صحبت‌های انجام‌شده پالس‌های مثبتی دریافت کرده‌ایم، اما تاکنون دستورالعملی دریافت نکرده‌ایم. تا زمانی که دستورالعملی به ما ابلاغ نشود نمی‌دانیم چه چیزی را باید اجرا کنیم. در این دستورالعمل‌ها برخی مقتضیات و شیوه‌نامه‌ها قید شده و ابتدا باید آن را دریافت و به باشگاه‌ها ابلاغ کنیم.

نظر شما