شناسهٔ خبر: 51313743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

چکش‌کاری بودجه چهار وزارتخانه در مجلس

میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد در صورت ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، این کمیسیون پیرو تقویت بودجه دفاعی کل کشور تلاش جدی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، با اشاره به کم و کیف بودجه دفاعی سال ۱۴۰۱ کل کشور اظهار داشت: هنوز لایحه ۱۴۰۱ به مجلس ارائه نشده است تا ما بتوانیم در این بخش قضاوت درستی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

مجلس انقلابی راه مجلس دهم را می‌رود؟!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۱ روز یکشنبه هفته آینده به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد، بیان داشت: پس از ارائه این بودجه، موضوع بودجه دفاعی کشور و چهار وزارتخانه‌ای که در حوزه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار دارند بررسی خواهد شد.

وی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیات خارجی مجلی پس از ارائه لایحه بودجه، بودجه چهار وزراتخانه اعم از وزارت کشور، وزارت دفاع و امور پشتببانی، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مذاکرات این کمیسیون با وزیر دفاع و امور پشتیبانی پیرو بودجه دفاعی کل کشور در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: ان‌شاءلله تلاش خودمان را در جهت تقویت بودجه دفاعی کشور انجام خواهیم داد.

نظر شما