شناسهٔ خبر: 5131364 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نصرآزادانی و روحانی تکواندوکاران ایران در روز سوم مسابقات جهانی

تهران - ایرنا - علیرضا نصرآزادانی و فاطمه روحانی نمایندگان تیم ملی تکواندوی ایران در سومین روز رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بیست و دومین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی بزرگسالان جهان با حضور 875 هوگوپوش از 136 کشور در شهر چلیابیسنک روسیه درحال پیگیری است.

فردا پنجشنبه و در وزن منهای 67 کیلوگرم زنان فاطمه روحانی در نخستین گام با تکواندوکاری از کرواسی مبارزه می کند و در ادامه با نماینده سوئد پیکار خواهد کرد.

در وزن منهای 68 کیلوگرم مردان، علیرضا نصرآزادانی کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران در بخش مردان کار خود را با حریفی از غنا آغاز خواهد کرد.

همچنین پنجشنبه شب، مسعود حجی زواره در مرحله نیمه نهایی وزن منهای 74 کیلوگرم مردان با البرت گائون نایب قهرمان جهان از روسیه دیدار می کند. نمایندگان ازبکستان و پرتغال نیز دیگر مبارزه مرحله نیمه نهایی را برگزار می کنند.

این مسابقات که از سه شنبه آغاز شده به مدت 7 روز و در 8 وزن جهانی برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

ورزشی(2)**3783**1379

نظر شما