شناسهٔ خبر: 51294917 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با 2 برد در جدول از این رو به آن رو می‌شویم؛

میثاقیان: کسی جز من نمی‌توانست این تیم را جمع کند!

سرمربی شهر خودرو خراسان بار دیگر از حواشی ایجاد شده برای تیمش در مشهد گلایه کرد و ابراز امیدواری کرد که دوباره تمرینات تیم به مشهد منتقل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" اکبر میثاقیان سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل گل‌گهر حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود؛ آن‌هم در شرایطی که شهر خودرو در قعر جدول حضور دارد و بدون برد تا پایان هفته هشتم بوده و تنها 2 امتیاز به دست آورده است.

 

میثاقیان در بخش ابتدایی صحبت‌های خود اشاره‌ای به مشکلات این تیم داشت و با اشاره به این‌که اگر او نمی‌آمد تیم جمع نمی‌شد، گفت: در مقطعی که تیم را تحویل گرفتم، بحران بزرگ و پرتنشی به وجود آمده بود؛ جمع کردن تیم سخت بود و جز من کار هیچکس نبود و با درایت و مدیریتم کار را جمع کردم و شرایط خوبی داریم. تیم خوبی داریم و با 2 پیروزی می‌توانیم دهم شویم.

 

سرمربی شهر خودرو با اشاره به فاصله کم تیم‌ها در جدول لیگ برتر گفت: تفاوت جایگاه تیم‌ها 2 بازی است، پیشرفت خوبی داشته‌ایم و فقط گل نزده‌ایم؛ بدشانسی دست از سر ما برمی‌دارد. اتفاق بدی در نهایت نخواهد افتاد و شرایط برای پیشرفت مهیا شده و همچنین باشگاه هم 10 درصد پول بازیکنان را داده است.

 

اکبر میثاقیان با ابراز امیدواری از این‌که تیمش بتواند برنده بازی فردا باشد، توضیح داد: تمام تلاشمان این است که این یک بازی را ببریم و راه بیفتیم؛ فردا بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ داریم، گل گهر تیم خوبی است و سرمربی بزرگی دارد. ما در بازی با تراکتور و فجر عالی کار کردیم و امیدوارم فردا هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

 

میثاقیان با قدردانی از بازیکنان و تیم مدیریتی باشگاه گفت: بازیکنانم از جان مایه گذاشته‌اند و بابت فداکاری هایشان از آنها ممنون هستم؛ حیدرپور هم تلاش زیادی می‌کند و امیدواریم تیم دوباره در مشهد کارش را ادامه دهد.

 

سرمربی شهر خودرو اشاره‌ای هم به انتقادات خبرنگاران مشهدی در هفته‌های گذشته داشت و گفت: فوتبال‌نویس‌های مشهدی از من دلخور نباشند؛ کاری ندارم که تیم قعر جدول است، روند رو به رشد است. با 2 برد در جدول از این رو به آن رو می‌شویم، مطمئنم این تیم با شخصیت آسیایی که دارد، بلند می‌شود.

 

اکبر میثاقیان در واکنش به تغییرات در کادرفنی و اضافه شدن 2 دستیار جدید توضیح داد: زشت است که بگوییم من در جریان نبوده ام؛ بادامکی و تقی‌پور گفتند نمی‌آیند. بعد از اینکه آنها قبول نکردند گراییلی و سیدعباسی را به تیم اضافه کردیم. من، ناصحی و امجد تنها 3 مربی هستیم و در مقایسه با سایر تیم‌ها دست تنها و کم بودیم.

 

میثاقیان با گلایه از رد پیشنهادات از سوی مربیان بومی گفت: به مربی بومی می‌گوییم بیاید و کمک کند، حاضر نیست بیاید؛ باید آشتی کنیم و کنار هم باشیم تا شرایط بهتر شود.

 

سرمربی شهر خودرو واکنشی هم به مسئله اولتیماتوم به او داشت و درباره جانشینی احتمالی سیدعباسی پاسخ داد: من مربی هستم و تابع تصمیمات هستم؛ ابتدای صحبت‌هایم گفتم که چه باشم چه نباشم این تیم به موفقیت خواهد رسید.

 

او درباره غایبان فردای تیمش هم گفت: ربیع‌خواه مصدوم است و بقیه بازیکنان سرحال هستند.

 

اکبر میثاقیان در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره بدهی کوزین و حاشیه‌هایی که پیش آمده، توضیح داد: نمی‌توانیم بدهی کوزین را ندهیم و موضوعی نیست که عملی نشود؛ مقداری از پول داده شده و قطعا بقیه آن هم داده خواهدشد.

نظر شما