شناسهٔ خبر: 51294340 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

هفته آتی

ترکیب کمیسیون حقوقی و قضایی در کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس تعیین می‌شود

اعضای کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس هفته آینده طرح الزام دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود را مجددا بررسی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، برنامه کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برای هفته جاری در روزهای سه شنبه تا چهارشنبه(23 و 24 آذرماه) مشخص شده که به شرح زیر است:

سه شنبه، 23 آذرماه؛

بررسی مجدد طرح الزام دستگاه های اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان که از سوی شورای نگهبان اعاده شده و قرار است با حضور نماینده این شورا و کارشناس مرکز پژوهش ها بررسی شود.

رسیدگی به طرح اصلاح ماده 57 قانون آیین نامه داخلی و تعیین ترکیب کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با حضور یکی از طراحان، نماینده معاونت قوانین و کارشناس مرکز پژوهش های مجلس

جلسه کمیته بررسی مباحث اداری و ساختار مجلس با موضوع کارسنجی و نیازسنجی نیروی انسانی واحدهای اداری با حضور اعضای کمیته، معاون اجرایی، نماینده حوزه ریاست مجلس و مدیرکل منابع انسانی.

چهارشنبه، 24 آذرماه؛

رسیدگی به طرح اصلاح مواد 28، 29، 31 و 32 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با حضور یکی از طراحان، نماینده معاونت قوانین و کارشناس مرکز پژوهش ها.

رسیدگی به طرح اصلاح ماده 82 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با حضور یکی از طراحان و کارشناس مرکز پژوهش های مجلس./

پایان پیام

نظر شما