شناسهٔ خبر: 51291093 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به لرستان

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده جهت بررسی مشکلات و مسایل حوزه زنان به به شهرستان دلفان سفرکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان؛ انیسه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده امروز پنج شنبه 18 آذرماه  جهت  انجام سفری 2 روزه و بررسی مشکلات و مسایل حوزه زنان از طریق نور آباد  وارد لرستان شد و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت.

 او  پس از دیدار با زنان کار، در جلسه‌ای با حضور نماینده این قشر، امام جمعه و فرماندار نورآباد و نماینده دلفان در مجلس شورای اسلامی مسایل و مشکلات زنان کار این شهرستان را بررسی کرد.

بازدید از بیمارستان شهرستان دلفان و دیدار با پرستاران و بازدید از کارگاه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از دیگر برنامه‌های خزعلی در نورآباد است.

همچنین بازدید از روستای جعفرآباد و موسسه یاس کبود اشترینان، دیدار با امام جمعه بروجرد، دیدار با خانواده شهیده سلامت زهرا شیرویه، بازدید از کارگاه قالیبافی و بیمارستان بروجرد نیز از برنامه‌های بعدی خزعلی  در سفر به بروجرد خواهدبود.

 دیدار با امام جمعه شهر، فعالان زن و کنشگران اجتماعی  شهرستان  کوهدشت و  سپس دیدار  با اقشار زنان در خرم آباد  از برنامه های سفر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به لرستان  در روز جمعه 19 آذرماه خواهدبود

از آنجا که مردم شهرستان دلفان از لحاظ اقتصادی و معیشتی وضعیت مناسبی ندارند پدیده نو ظهور زنان کار آن همواره به عنوان دغدغه دولت مردمی آیت الله رییسی بوده و در راستای حل این معضل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حساسیت ویژه و نگاه ویژه تر دولت بر آن است تا ریشه های این مشکل را شناسایی و با طرح و برنامه ریزی دقیق و مناسب بتواند برای هدایت درست توانمندی زنان این شهرستان گام های موثری بردارد .

از این رو‌ و بر اساس شعار عدالت محوری و توازن منطقه ای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و معاونین ایشان  امروز با حضور در این شهرستان و دیدار با زنان کار راهکارهای برون رفت از این مشکل را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

  • سفر رئیس‌جمهور به لرستان به جمعه موکول شد
  • رییس جمهور پنجشنبه به لرستان سفر می‌کند

نظر شما